מג'יקפיוצ'ר רכשה מפרטיים 9 דונם בגני תקווה ב-6 מיליון דולר

תקים בית דיור מוגן הכולל 240 יחידות דיור

חברת מג'יקפיוצ'ר, הבונה את פרויקט הדיור המוגן הבית ברמת השרון, רכשה מבעלים פרטיים קרקע בשטח של 9 דונם ביישוב גני תקווה, בהיקף של כ-6 מיליון דולר. בכוונת מג'יקפיוצ'ר להקים על המגרש בית דיור מוגן נוסף הכולל 240 יחידות דיור. לדברי מנכ"ל מג'יקפיוצ'ר, דורון ארנון, "הפרויקט מתוכנן לכלול 240 יחידות דיור, מחלקה סיעודית וכן מסעדה, בריכה, ספא, חדר כושר, חדרי חוגים, בית כנסת ועוד. בצמוד לפרויקט יוקם פארק של כ-4 דונם".

בחברה צופים, כי השלמת הפרויקט ואכלוסו תימשך כ-3 שנים ועלותו מוערכת ב-40 מליון דולר. ארנון הוסיף, כי החברה קיבלה החלטה להרחיב פעילותה על מנת להיות רשת מובילה בתחום הדיור המוגן בארץ, ורכישת הקרקע בגני תקווה הינה נדבך נוסף בדרך שהתוו יזמי החברה.

מג'יקפיוצ'ר נמצאת בימים אלה בשלבים הסופיים של הקמת פרויקט "הבית ברמת השרון", אשר אכלוסו צפוי בקיץ 2006, הפרויקט כולל כ-200 דירות ועד כה שווקו קרוב למחצית מיחידות הדיור. מרבית הרוכשים הם ותיקי רמת השרון והסביבה, בהם בכירי מערכת הביטחון לשעבר ועוד.

חברת מג'יקפיוצ'ר נמצאת בבעלותן של 3 קבוצות של יזמים: קבוצת אדמוב קירשנבאום, המתמחה בייזום והקמת פרויקטים נדל"ניים; קבוצת נאותים, המתמחה בהקמת ותפעול בתים לגיל הזהב; וגמול השקעות, חברת השקעות ציבורית מהגדולות במשק.

באחרונה פורסם במוסף זה, כי קרן ריט לישראל, בראשות עמיר בירם, רכשה מידי גמול השקעות את חלקה של החברה (40%) בפרויקט. קרן ריט רכשה את החלק של גמול לפי שווי חברה של 4 מיליון דולר, כך שבסה"כ שילמה 1.6 מיליון דולר.