"עד 120" מקימה מרכז מגורים לגיל הזהב ברמת החי"ל בת"א ב-50 מ' ד'

חברת כפיר נדל"ן תקים בית אבות סיעודי בקרית חיים על מגרש שרכשה מקואופ צפון

רשת "עד 120", מרכזי מגורים יוקרתיים לאוכלוסיה המבוגרת, מקבוצת אמ-חל שבשליטת איש העסקים יוסי מימן, מקימה מרכז מגורים חדש ברמת החי"ל בצפון תל-אביב, בהשקעה של 50 מיליון דולר.

מרכז המגורים החדש שייבנה יצטרף לשני מרכזי המגורים של הרשת בהוד השרון ובראשון לציון. הרשת תקים ברמת החי"ל בניין בן 9 קומות על מגרש של כ-10 דונם שיכלול 258 יחידות דיור, החל מיחידת חדר וחצי ועד 3 חדרים.

המרכז תוכנן ע"י משרד אדריכלות 'ישר', ותכנון המרכז נעשה על-פי הקו המוביל של החברה, המבוסס על בנייה לגובה ויצירת חלל פנימי רחב לאורך הבניין.

לדברי מנכ"ל חברת אמ-חל, דיוויד דיטש, "אסטרטגיית הפיתוח של הרשת מבוססת על הקמה וניהול של מרכזים נוספים בתוך 5 השנים הקרובות בפריסה ארצית, תוך התמקדות בערים הגדולות ובאזור השרון. החברה בוחנת הקמת מרכזים חדשים בערים נוספות, ונבחנת גם האפשרות של מתן שרותי ניהול למרכזי מגורים קיימים לאוכלוסיה המבוגרת".

עוד בתחום בתי האבות: קבוצת כפיר נדל"ן רכשה מכונס הנכסים של קואופ צפון שטח של 3.5 דונם בקרית חיים שבחיפה. כפיר תשלם עבור המגרש כמיליון דולר.

בכוונת הקבוצה להקים במתחם בית אבות סיעודי, 5 קומות, 4 מחלקות סיעודיות, כ-150 מיטות. עלות ההקמה נאמדת ב-4.5 מיליון דולר.

קבוצת כפיר נדל"ן מסרה, כי תכנון בית האבות הסיעודי נמצא בשלבים מתקדמים וכי במקביל הקבוצה מנהלת מו"מ עם חברות ארציות מהמובילות בארץ בתחום הסיעודי, לצורך בחירת החברה שתקבל לידיה את ניהול בית האבות. עבודות הבנייה יחלו בעוד מספר חודשים.