איש/ת תמיכה
מתן תמיכה פנים ארגונית בסביבת עבודה מרובת ממשקים, תקשורת ואבטחת מידע, תפעול תקלות והתקנות מחשבים, ניהול והקמת משתמשים, הרשאות, GPO, ניהול מדפסות רשת ועוד.
ניהול ותיעדוף משימות וביצוע אסקלציה בהתאם, ייזום והובלת תהליכי שיפור והתייעלות, מתן תמיכה פרונטאלית וטלפונית לעובדי החברה.
דרישות התפקיד:
השכלה:
הסמכות רלוונטיות - MCITP / MCSA / CCNA
ידע וניסיון מקצועי:
2-3 שנות ניסיון בתמיכה למערכות מחשוב של למעלה מ-100 משתמשים לפחות.
ידע וניסיון בחומרה מחשבים, מדפסות, ציוד נלווה
ידע וניסיון ב-Networking ו-TCP/IP (LAN/WAN, routing and switching)
שליטה מלאה במערכות הפעלה windows 10/11.
ידע וניסיון ב- Office356, Teams, DNS, DHCP, Fileservers, Terminal server, FortiClient,for mail Windows Defender, MS Azure, Intune
ניסיון מעשי בעבודה עם סביבת Active Directory (הכלת קבוצות משתמשים, הרשאות, GPO וכו').
ניסיון בהתקנת תחנות עבודה פיזיות (פרמוט, התקנת אימג', חיבורים).
היכרות עם תחום התשתיות וה- IT
כישורים אישיים:
יכולת לימוד עצמי, סקרנות וחקר ידע
יכולת איפון צרכים, הבנה ותרגום של דרישות עסקיות לתהליכי מערכות מידע
יכולת כתיבת נהלים ומדריכים
יכולת עמידה ביעדים ופתרון תקלות מעמיקות
יכולת עבודה על מספר משימות בו זמנית
בעל/ת תודעת שירות גבוהה, תקשורת ויחסי אנוש מעולים
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
מייל לשליחת קו"ח jobs@globes.co.il