יונדאי מבית כלמוביל החלה בפעילות של "גרילה מרקטינג" לתמיכה מסיבית בקמפיין הפרסומי אותו העלתה בטלוויזיה.
החברה שכרה את השלט האלקטרוני CTV בגודל 20 מ"ר בצומת דרך נמיר פינת ארלוזורוב בתל-אביב. בשלט תוצג תמונת מכונית המנהלים יונדאי סונטה עם חלק "חסר" במקום שבו הנהג אמור לשבת.
צוות צילום וידיאו, אשר יצלם את הנהגים ברכבים השונים ברמזור, "יכניס" את הנהג לתוך "הסונטה" שבמסך, תוך כדי שהוא מפנה את תשומת לב הנהג, כי תמונתו מתנוססת בשידור חי על השלט האלקטרוני CTV.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.