ערוץ 10 יקבל מהטוטו כ-145 אלף שקל תמורת כל משחק מרכזי שיוזז ליום שני

אם הערוץ יזיז את כל 27 המשחקים בליגת העל, הוא יקבל 3.9 מיליון שקל ; גורמים בערוץ: אנו מפסידים 400-500 אלף שקל על כל משחק ; המשחק המרכזי הראשון שצפוי לעבור: מכבי חיפה - מכבי ת"א, ב-27 באוקטובר

מועצת ההימורים תעביר לערוץ 10 כ-145 אלף שקלים תמורת כל משחק מרכזי בליגת העל בכדורגל שיוזז מיום ראשון ליום שני. כך נודע ל"גלובס". בין הצדדים סוכם שהמשחק המרכזי הראשון שיוזז יהיה בין מכבי חיפה למכבי ת"א ב-27.10. בסך הכל ישנם 27 משחקים מרכזיים שהטוטו רוצה להזיז ליום שני עד סוף השנה, כך שאם ערוץ 10, שלו זכות וטו על דרישות המועצה, ישדר את כל המשחקים ביום שני, הוא יקבל מהמועצה 3.9 מיליון שקלים עד סוף השנה.

ערוץ 10 מוציא כיום כ-850 אלף שקל על כל משחק מרכזי בליגת העל שמשודר ביום ראשון. סכום זה כולל את התשלום על הזכויות להתאחדות לכדורגל (כ-800 אלף שקלים) ואת עלויות ההפקה. על פי גורמים בערוץ 10, הרייטינג הנמוך שמשיג המשחק המרכזי מתחילת העונה (11.1% בממוצע) שגורם לאובדן מפרסמים, מסב להם הפסד של 400-500 אלף שקלים על כל משחק.

על כן, ולאור רצונה של המועצה להזיז את המשחק המרכזי מיום ראשון ליום שני במסגרת מדיניות פריסת ההימורים החדשה שלה, סוכם בין הצדדים שערוץ 10 יפוצה בכ-145 אלף שקלים על כל משחק שיוזז.

מנכ"ל מועצת ההימורים, עופר פרי: "הכדורגל קיבל מהטוטו יותר ממה שהגיע לו"

במסגרת ההסכם הציב הטוטו שורה של בקשות לערוץ 10 למתן שירותי פרסום ושיווק במהלך השידור, כגון סקרול (פס רץ) של תוצאות ושתילת המילים "ליגת טוטו" בקריינות. עם זאת, שילוב הבקשות תלוי באישור הרגולציה, ובכל מקרה אי מילוין לא יפגע בפיצוי פר-משחק שתעביר המועצה לערוץ.