משרד התקשורת התיר ל-Bridge-Talk להמשיך לפעול בתחום שיחות הוועידה למרות תלונות נטוויז'ן

סקוט קורזון, מנכ"ל Bridge-Talk: מרגע שנטוויז'ן החלה להרגיש אותנו בשוק, כמי שמספק שירותים מתחרים במחירים נמוכים משמעותית - הם עושים כל מה שהם יכולים כדי להוציא אותנו מהשוק

משרד התקשורת קבע שאין כל פסול בפעילותה של חברת Bridge-Talk, הפועלת בשוק שיחות הוועידה והתיר לה לפעול בצורה חופשית וללא צורך ברישיון. בכך דחה המשרד את תלונתה של 013 נטוויז'ן שפנתה אליו בתלונה על כך ש-Bridge-Talk מוכרת שירותי שיחות ועידה (פנימיות ובינלאומיות) ללא רישיון, וזאת בניגוד לחברה הבת שהיא רכשה - ועידן, שהיא כרגע החברה הדומיננטית בשוק ו- Bridge-Talk נכנסה לתחרות אגרסיבית איתה.

Bridge-Talk, שהוקמה על ידי סקוט קורזון, פועלת מנתניה והיא הוקמה בראשית השנה על מנת להתחרות בשוק שיחות הועידה הבינלאומיות - שוק שנשלט רובו ככולו על ידי ועידן. החברה חתמה על הסכם עם חברת ACT שהיא ספקית בינלאומית לשירותי שיחות ועידה ולמעשה היא פועלת בארץ כשלוחה שלה, כך שהיא נהנית מהתמיכה של גוף בינלאומי גדול בעל ניסיון בתחום.

קורזון אמר ל"גלובס" כי החליט להקים את החברה לאחר שהתברר לו שמחירי שיחות הועידה הבינלאומיות בשוק יקרות בעשרות אחוזים מהמחירים באירופה וארה"ב. לדבריו, מרגע שנטוויז'ן החלה להרגיש אותו בשוק, כמי שמספק שירותים מתחרים במחירים נמוכים משמעותית, הם עושים כל מה שהם יכולים כדי להוציאו מן השוק, כולל פניות למשרד התקשורת על מנת שיבדוק את חוקיות פעולתו. לדברי קורזון, נמצא בצורה ברורה על ידי משרד התקשורת שהחברה לא זקוקה לרישיון.

בכיר ב-013 נטוויז'ן אישר שהייתה פנייה אל משרד התקשורת כדי לבדוק את חוקיות השירותים של המתחרה, מהסיבה הפשוטה והיא שממנה נדרשים אישורים ומוטלות עליה חובות במסגרת הפעילות שלה, והיא רוצה לוודא שהחברה המתחרה נדרשת לאותם התנאים בדיוק.