תחילת הקיצוצים? הראל חברה לביטוח ביטלה נופש מרוכז לעובדיה

הודעה על ביטול הנופש הועברה היום לעובדי החברה בדואר אלקטרוני, בו נאמר כי "לאחר התלבטויות בשעה זו של משבר חריף, לו השפעות רחבות היקף על החברה ועל לקוחותינו, לא יהיה ראוי לקיים את אירועי סוף השבוע"

המצב הכלכלי הקשה מתחיל לתת את אותותיו בחברות הביטוח המקומיות, שמתחילות במסכת קיצוצים. בימים האחרונים ביטלה הראל חברה לביטוח, בניהול מוטי רוזן, נופש מרוכז לעובדיה שהיה אמור להתקיים במהלך חודש נובמבר. הביטול נובע ממצב השווקים והקשיים הגוברים בפעילויות כל גופי הפיננסים בכללם חברות הביטוח.

הודעה על ביטול הנופש הועברה היום לעובדי החברה במייל בו נאמר כי "לאחר התלבטויות בשעה זו של משבר חריף, לו השפעות רחבות היקף על החברה ועל לקוחותינו, לא יהיה ראוי לקיים את אירועי סוף השבוע". הנופש המרוכז של עובדי הראל ביטוח אמור היה להתקיים באילת בארבעה סבבים שונים. ביטול הנופש המרוכז מתייחס רק לעובדי הראל חברה לביטוח ואינו כולל את יתר החברות בקבוצת הראל השקעות - הראל פיננסים ודיקלה.

עם זאת לא בכל החברות נקטו עד כה בצעד דומה. כך למשל בחברת מגדל קיימו לאחרונה סבב ראשון של נופש מרוכז לעובדי החברה, כשהסבב השני בחופש המרוכז לעובדי החברה מתוכנן לסוף החודש וצפוי להתקיים כסדרו.

כמו כן, בשבועות האחרונים היה אמור להתקיים יום גיבוש של אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון באוצר, בראשות ידין ענתבי, שבוטל אף הוא. אולם, בניגוד לסיבת הביטול של הנופש המרוכז בהראל כמו גם קיצוצים שצפויים להתרחש ביתר הענף על רקע המצב הכלכלי, באוצר ביטלו את יום הגיבוש האגפי מתוך מטרה להיות קרובים למתרחש ולהמשיך בפיקוח המוגבר.