החג של הטלוויזיה: עלייה ברייטינג הממוצע בפריים-טיים במהלך החגים

בטבלה השבועית ממשיכה לבלוט "האח הגדול" של קשת ; "שבוע סוף" של רשת התקדמה למקום הרביעי בטבלה

מניתוח שערכו בערוץ 2 עולה כי השנה נרשם הרייטינג הגבוה ביותר בתקופת החגים, דבר שלא אופייני בדרך כלל. הממוצע של ערוץ 2 בשעות הפריים בתקופת החגים האחרונה עמדה על 17.2%, זאת לעומת 14.4% בתקופה המקבילה בשנה שעברה ו-13.9% בתקופה המקבילה ב-2006.

"האח הגדול" שוב מנצח בטבלת הרייטינג השבועית, וגם השבוע, שני הפרקים בסדרת הריאליטי "האח הגדול" של קשת מדורגים במקומות הראשונים בטבלת הרייטינג השבועית. תוכנית ההדחה רשמה רייטינג ממוצע של 32% ו-870 אלף צופים פרטיים והתוכנית הנוספת ששודרה רשמה רייטינג ממוצע של 27.9% ו-762 אלף צופים פרטיים.

חדשות ערוץ 2 דורגו השבוע במקום השלישי עם רייטינג ממוצע של 22.6% בקרב משקי בית יהודיים, נתון הגבוה מהממוצע שנרשם למהדורת אמצע השבוע בדרך כלל. לעומת זאת, חדשות ערוץ 10 הסתפקו בשבוע החולף ברייטינג ממוצע של 9.7%, כמעט זהה לרייטינג הממוצע שהשיגה מהדורת יום שישי של ערוץ 10 עם רביב דרוקר ועופר שלח שרשמה ממוצע גבוה יחסית של 9.6% בקרב משקי בית יהודיים. מהדורת "מבט" של הערוץ הראשון סיימה את השבוע שעבר עם ממוצע של 7.2% בקרב משקי בית יהודיים.

"שבוע סוף", תוכנית ערב שישי של רשת, התחזקה השבוע ודורגה במקום הרביעי בטבלה השבועית עם ממוצע של 22.2% בקרב משקי בית יהודיים ו-604 אלף צופים פרטיים, ואילו במקום החמישי בטבלה השבועית מדורגת מהדורת החדשות של שבת ששודרה אמש בערוץ 2 ורשמה רייטינג ממוצע של 20.8%.

משחק הכדורסל בין ציבונה זאגרב למכבי תל-אביב ששודר בערוץ 10 רשם רייטינג ממוצע של 12.3% בלבד. בסך הכל מיוצגת קשת עם 4 תוכניות בטבלה השבועית, רשת עם 3 תוכניות וחברת החדשות של ערוץ 2 עם 3. אולפן שישי הצליח לרשום השבוע נתון מרשים יחסית שהסתכם ב-18.1% ודורג במקום העשירי בטבלה.