רומא האריכה את הסכם חסות החולצה שלה בעונה נוספת; תקבל 7 מיליון אירו

חברת התקשורת wind תהיה הספונסרית של מועדון הכדורגל האיטלקי עד תום עונת 2009/10 ; גם ולנסיה הספרדית חידשה הסכם חסות, ותקבל מגוף ההימורים השוויצרי unibet כ-7.5 מיליון אירו עד תום העונה הבאה

חברת התקשורת האיטלקית wind, שנותנת למועדון הכדורגל של רומא חסות חולצה מאז פתיחת העונה הקודמת, החליטה להאריך את החוזה עם סגנית אלופת הסרייה A.

ההסכם בין הצדדים, שהיה אמור להסתיים בתום העונה הנוכחית, יוארך בשנה נוספת עד לסוף עונת 2009/10. שמה של wind ימשיך להופיע על חולצות השחקנים בזמן משחקים, כאשר בנוסף תקבל החברה נתח פרסומי נרחב באצטדיון של הקבוצה, האולימפיקו, וגם במגרש האימונים שלה.

במסגרת החוזה תשלם wind לרומא סכום של 7 מיליון אירו בעונה, סכום שעשוי לגדול בהתאם להצלחות על המגרש. הג'יאלורוסי דורגו בעונת 2006/07 במקום ה-10 בליגת הכסף של דלויט כקבוצה ה-10 הכי מכניסה באירופה. הכנסותיו של המועדון באותה שנה הסתכמו ב-157.6 מיליון אירו, כאשר הסכום שנכנס מספונסרים ופרסום הגיע ל-29.1 מיליון אירו.

קבוצה אחרת באירופה, ולנסיה הספרדית, חתמה אף היא חוזה חסות חולצה חדש. העטלפים יקבלו חסות מחברת ההימורים השוויצרית unibet, שתחליף את Valencia Experience, נגדה מנהלים בוולנסיה הליכים משפטיים בעקבות בעיות בתשלומים.

עד תום העונה הנוכחית תקבל ולנסיה מ-unibet כמיליון וחצי אירו, ועבור העונה הבאה תשלם לה החברה סכום של 6 מיליון אירו.