ועדת המכרזים של הרשות להימורים בספורט (טוטו) עורכת היום (א') ומחר (ב') סבב פגישות עם נציגי 6 משרדי הפרסום המתמודדים במכרז על תקציבי הפרסום של הטוטו והווינר.
היום יפגשו נציגי הוועדה עם נציגי משרדים מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי ושלמור-אבנון-עמיחי, ומחר הם צפויים להיפגש עם נציגי יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", תנאי הסף של המכרז קבעו כי משרדים שיוכלו להתמודד על התקציב הם כאלה שהיקף הפעילות שלהם לא נפל מ-70 מיליון שקל בשנים 2006 ו-2007, ובכל אחת משנים אלה היה למשרד שני לקוחות עם היקף תקציב פרסום של 10 מיליון שקל ללקוח.
את המסמכים רכשו 12 משרדים, מתוכם עברו 10 את הסינון הראשוני, ו-6 משרדים עלו לשלב הבא. המכרז כולל גם את רכישת המדיה, לרבות באינטרנט, אך ייתכן כי בהמשך ייערך מכרז נוסף לתחום האינטרנט.
כיום מורכב מערך הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט משני משרדים: שלמור-אבנון-עמיחי, המטפל במותג טוטו; ויהושע TBWA, המטפל במותג ווינר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.