לטענת אבנון, הוא שיקם את משרד הפרסום לאחר התרסקותו, אך החברה הציגה דוחות שגויים והכשילה כל ניסיון לצמיחה ■ תובע פיצויים על פיטורים, תשלום בונוסים ופגיעה במוניטין ■ טוען כי בגלל החברה עתידו כמנכ"ל חברת פרסום נגדע, והוא נאלץ לנטוש את התחום
תקציב חטיבת המלוחים של שטראוס יועבר לאדלר-חומסקי, זאת על רקע המשבר האחרון שהותיר את y&r ללא מנהלים
עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"
חודשים ספורים לאחר פרישת משפחת אבנון מהמשרד, השניים נואשו מהתנהלות קבוצת WPP בישראל והודיעו כי הם עוזבים ■ מבט אל הקריסה המהדהדת ביותר בענף הפרסום
בין הצדדים, השותפים בחברת יוניון, יש חילוקי דעות בנוגע ליחסי הכוחות בחברה
איש הקריאייטיב צור גולן יצטרף כשותף שווה במשרד, שישנה את שמו לבן-נתן-גולן
נתח תקציב הפרסום שיקבל פוקס-גורן-גלעדי צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
גלברט, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור, יהיה כפוף ישירות ליו"ר יורם באומן
פולצ'ק, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, הוא הגיוס הראשון של מנכ"ל גלר-נסיס החדש, ארי מלמוד, וישמש כסמנכ"ל לקוחות בכיר במשרד
משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זוכה באריה ברונזה בקטגוריית הדיירקט
הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר
המנכ"ל החדש של שלמור-אבנון-עמיחי בראיון למגזין "פירמה": "אני חושב שענף הפרסום איבד את האתיקה המקצועית שלו"
היקף תקציב הפרסום של רנו עמד ב-2011 על כ-13 מיליון דולר במחירי מחירון
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים
על התקציב יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי וגיתם הוזמנו להשתתף במכרז אך בחרו שלא לעשות כן
גדעון עמיחיגיתםפסטיבל הפרסום בקאןליידי גלובסמגזין Leadersמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפילת