בקבוצת פובליסיס נמנעו אמנם עד עתה ממיזוג ליאו ברנט ופובליסיס ישראל, אך פרישתו של מלמוד עשויה לזרז את מה שנחשב בשוק לתוכנית מגירה
ב-2014 פרסמה קלאב מד בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון
היקף התקציב עומד על כ-2.5 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בפוגל-אוגילבי
יפעל מעתה כמחלקה נפרדת בתוך משרד הפרסום פובליסיס שתנוהל ע"י אייל הובר - עד עתה מנכ"ל משותף בווב אימג' ■ המנכ"ל השני, לירון זהבי, יעזוב
גבר בשלב הגמר על משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וראובני-פרידן ■ היקף התקציב עמד ב-2013 על 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
יאיר סרוסי מארח משלחת מהודו באוניברסיטת ת"א ■ ליאון קופלר מתייצב מאחורי הקופה בסופר-פארם במסגרת ההתרמה לאגודה לסוכרת נעורים ■ ואדוארד קוקירמן מארח מסיבת קוקטייל חגיגית
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
ניהל בעבר את ARC אינטראקטיב שהייתה זרוע האינטראקטיב של גלר-נסיס
המינוי הוא חלק מרה-ארגון שעורך ארי מלמוד, המנכ"ל החדש של משרד הפרסום
פולצ'ק, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, הוא הגיוס הראשון של מנכ"ל גלר-נסיס החדש, ארי מלמוד, וישמש כסמנכ"ל לקוחות בכיר במשרד
המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל
המינוי הוא חלק מארגון מחדש שמבצעת קבוצת פובליסיס באחזקות שלה בישראל ■ שם המשרד ישונה לפובליסיס ישראל
על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס
מלמוד נחשב לאחד מאנשי השיווק הבכירים בארץ ■ במקביל נבחנים עוד מועמדים
שינויים בהנהלת חוגלה קימברלי: ארי מלמוד, מנכ"ל החברה, ימונה לסמנכ"ל האסטרטגיה במטה הגלובלי של קימברלי קלארק העולמית ■ את מקומו כמנכ"ל חוגלה ישראל ימלא יובל דגים
מי באו לשמוע את נינט? ■ איך מציינים בחוגלה-קימברלי את יום האישה? ■ וגם: למי מפרגן משה גאון?