חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק תמוזג לתוך גלר-נסיס

המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל

חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס תמוזג אל תוך משרד הפרסום גלר-נסיס - כך נודע ל"גלובס". עפ"י המבנה המסתמן, תוטמע לחלוטין הפעילות של אידיאולוג'יק בתוך משרד הפרסום, כשהצוותים יורכבו מאנשי פרסום מסורתי ואנשי אינטראקטיב. מנהלי אידיאולוג'יק ומייסדיה, ינון לנדנברג ודורון טל, צפויים בשלב זה להישאר פעילים.

כפ שנחשף ב"גלובס", בחודשים האחרונים מבצעת קבוצת פובליסיס העולמית, המחזיקה בבעלות על גלר-נסיס ואידיאולוג'יק, שורת צעדים שמטרתם למקסם את כוחה בארץ. בשלב ראשון רכשה החברה מניות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שהיה מחובר עד עתה בהסכם ייצוג עם סוכנות סאצ'י&סאצ'י שבבעלות פובליסיס.

בהמשך החל יורם באומן, מבעלי באומן-בר-ריבנאי שהפך לנציג הבכיר של פובליסיס בישראל, לחפש דמות בכירה שתוביל את פעילות הזרוע השנייה של הקבוצה - גלר-נסיס. את התפקיד קיבל ארי מלמוד, לשעבר מנכ"ל חוגלה קימברלי, שנחשב לאיש שיווק בכיר.

משרד הפרסום גלר-נסיס נקלע בשנתיים האחרונות למשבר, שגרר עימו אובדן תקציבי עוגן וקיטון משמעותי בהיקפי הפעילות. זאת, למרות ששנתיים קודם לכן מוזגה לתוכו פעילות משרד הפרסום אריאלי.

במקביל, גם משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק, שהיה בעבר משרד הפרסום הבולט בתחום, החל לאבד גובה, נחלש ואיבד תקציבים. כעת הוא כאמור מוטמע אל תוך גלר-נסיס, במטרה לייצר צוותים שיבצעו עבודה כוללת בכל תחומי הפעילות.

בשנים האחרונות התלבטו רבים בענף הפרסום לגבי הדרך שבה יש להוביל את תחום האינטראקטיב. במקומות מסוימים אומץ הפורמט של חברה נפרדת הפועלת לצד משרד הפרסום, ואילו הרוב בחרו להטמיע בהדרגה את צוותי האינטראקטיב לתוך מערכות משרד הפרסום. בין המשרדים שנקטו צעד כזה נמנים גיתם BBDO שהיה למעשה הראשון, אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי.