היקף הפרסום של האוניברסיטה עמד ב-2012 על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
מדובר בתקציבי פרסום בהיקף כולל של כ-15 מיליון שקל, שעוברים מגלר-נסיס (פובליסיס ישראל): נתח מ-P&G, סמסונג ומותגי הסיגריות של פיליפ מוריס
יאיר גלר פורש מגלר-נסיס ■ בראיון ל"פירמה" הוא מוטרד מ"השיח שהפך לשיח על כסף ומדיה, מה שמביא לבינוניות", ומסביר שלא ישוב, כי הוא "לא הולך למכור קמפיין למנהלת שיווק בת 28 שאין לה מושג בכלום" ■ מתגעגע? הצחקתם אותו
ניהל בעבר את ARC אינטראקטיב שהייתה זרוע האינטראקטיב של גלר-נסיס
המינוי הוא חלק מרה-ארגון שעורך ארי מלמוד, המנכ"ל החדש של משרד הפרסום
פולצ'ק, לשעבר מנכ"ל משותף בשלמור-אבנון-עמיחי, הוא הגיוס הראשון של מנכ"ל גלר-נסיס החדש, ארי מלמוד, וישמש כסמנכ"ל לקוחות בכיר במשרד
זאת עם תום הרה-ארגון של פובליסיס בישראל והשלמת מכירת מניותיו ■ פרישתו מתווספת לזו של משה נסיס, שעפ"י דיווחים הודיע על פרישתו בתחילת השנה
המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל
המינוי הוא חלק מארגון מחדש שמבצעת קבוצת פובליסיס באחזקות שלה בישראל ■ שם המשרד ישונה לפובליסיס ישראל
משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס
מלמוד נחשב לאחד מאנשי השיווק הבכירים בארץ ■ במקביל נבחנים עוד מועמדים
חברת כלמוביל נפרדת משלמור-אבנון-עמיחי שטיפל בתקציביה מזה 8 שנים ■ לצורך קבלת התקציב נדרש גליקמן לוותר על תקציב הפרסום של רנו
היקף התקציב של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
בנוסף, תקציב מותג הרכב יגואר של קבוצת האחים מאיר עובר למקאן-אריקסון