השחקניות החדשות בשוק האנרגיה עלו בקמפיינים, וכעת מצטרפת אליהן גם החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל • שלוש מתחרות מטופלות בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי
בדצמבר עלה בנק לאומי, באמצעות מקאן ת"א, בפרסומת "מלגת קטיף", ובשבוע שעבר עלה הפיס, באמצעות אדלר־חומסקי, בפרסומת דומה בשם "מלגת אסיף" • מקאן: "נשמח שעוד יצטרפו"
בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה
בהסכם פשרה יוצא דופן בענף הפרסום נקבע כי המשרד הגדול בארץ ישלם מדי חודש, במשך שלוש שנים, ליהושע TBWA ולאדלר־חומסקי שהפסידו מולו במכרז, זאת לאחר טענות שלהם ל"תכססנות" ו"חוסר תום־לב" • התקציב של קופת־החולים מכבי עומד על 25 מיליון שקל בשנה
משרד הפרסום מקאן ת"א זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של קופת-חולים מכבי, אך שניים מהמתמודדים במכרז טוענים ל"תכססנות" ודורשים לבטל את תוצאותיו • וגם: חברת מיליה המייצרת ביגוד ואביזרים למותגי הוט קוטור - ובהם רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, בלמיין ודולצ'ה וגבנה - נכנסת לארץ • אירועים ומינויים
הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי
בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"
המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים
לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה
מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה
וגם: חמישה משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של חברת הבנייה תדהר, שצפויה להשקיע במיתוג מחדש כ-10 מיליון שקל
בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים
השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות
משרד הפרסום בו שותף אדלר-חומסקי, שמנהל את תקציב השיווק של שופרסל כיום, ינהל גם את תקציב קרפור - מה שעלול לגרום לרשת המזון הגדולה בישראל לחפש משרד פרסום אחר • מדוע זה עלול להשפיע בעקיפין על תקציב סופר-פארם, ואיזה משחק כיסאות עלול להיווצר בשוק?
ראובן אדלר - מבכירי ענף הפרסום וממייסדי אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל, אדלר-חומסקי - הלך לעולמו בגיל 78 • האיש שהוביל עשרות קמפיינים, גם פוליטיים, נחשב לאיש של אנשים ומלא בחוש הומור • השותף לשעבר, אייל חומסקי: "הוא היה גאון בהבנה איך להזיז בני אדם"
אדלר, ממייסדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נחשב לפרסומאי מחונן, ושמו גם הפך עם השנים לשם נרדף לפרסומאי-אסטרטג מהסוג המושך בחוטים בזירה הפוליטית • אייל חומסקי: "אין מילים שיוכלו לתאר כמה אדלר היה איש גדול - הכי גדול בעולם. עצוב מאוד, נשבר הלב"
בנק דיסקונטבנק הפועליםהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום