תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
מרפאות אמריקן לייזר. בעיגול: צח הררי, מנכ''ל CARE ואמריקן לייזר / צילום: תמר מצפי, רונן אקרמן ז''ל

אחרי המשבר והמכירה ל-CARE: תקציב הפרסום של אמריקן לייזר חוזר ל-D-SAY

גובה התקציב עומד על כ-7 מיליון שקל; צח הררי, מנכ"ל קר ואמריקן לייזר: "ננהל את שני המותגים בתחרות בריאה והוגנת" • עיריית תל אביב תקיים במהלך נובמבר את "חודש לא צריכ.ה", ובדצמבר ייפתח סניף של מיזם "קפה עוטף" באפלייד מטיריאלס • אירועים ומינויים

גלית חתן 29.10.2024
זיו רוזן, מנכ''ל BUYME הנכנס / צילום: אוליביה אפלבאום

BUYME חושפת את זהות המנכ"ל החדש שלה

חודשיים לאחר שמנכ"ל BUYME מונה למנכ"ל וולט ישראל, פלטפורמת המתנות הדיגיטליות חושפת את זהות המחליף • תקציב הפרסום של חברת האופנה קרייזי ליין, בגובה 4 מיליון שקל, עובר למשרד הפרסום מנצ' • ומוזיאון ישראל מציג את התערוכה "שדה" של הצלם גסטון צבי איצקוביץ • אירועים ומינויים

גלית חתן 14.10.2024
קמפיין חברת החשמל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אירועים ומינויים: חברת החשמל יוצאת למכרז פרסום חדש

המכרז של חברת החשמל הוא בגובה 40 מיליון שקל לשנתיים, כאשר כבר יותר מעשור מטפל בתקציב משרד אדלר-חומסקי • "קפה עוטף - רעים" משיק תערוכה חדשה, ושפיר הנדסה יוצאת בקול קורא לרעיונות חדשניים

גלית חתן 29.08.2024
עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

אחרי שנה בלי משרד פרסום: תקציב הוט עובר לגיתם

משרד הפרסום גיתם BBDO יקבל את תקציב הפרסום של קבוצת הוט, המוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה • בשנה האחרונה הקבוצה מיעטה להעלות קמפיינים בטלוויזיה, וייתכן כי בחירת המשרד החדש מאותתת על שינוי כיוון

גלית חתן 22.08.2024
קמפיין גרג קפה ארוחת בוקר זוגית. בעיגול: קמפיין גרג קפה ארוחת בוקר זוגית / צילומים: אלעד גוטמן

תקציב הפרסום של קבוצת גרג, בהיקף של 5.5 מיליון שקל, עובר משרד

חברת הטכנולוגיה WalkMe תרמה מאות מחשבים ישנים שחודשו והותאמו לשימוש במקומות לטיפול בנפגעי טראומה • תקציב הפרסום של קבוצת גרג, בהיקף של 5.5 מיליון שקל, עובר למשרד הפרסום My Social • מדור אירועים ומינויים חוזר במתיחת פנים 

שירה ספיר וגלית חתן 14.08.2024
מירי נבו, בקמפיין של נגה, החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

לרגל הרפורמה בשוק החשמל: תקציב נגה עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

השחקניות החדשות בשוק האנרגיה עלו בקמפיינים, וכעת מצטרפת אליהן גם החברה הממשלתית לניהול מערכת החשמל • שלוש מתחרות מטופלות בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

גלית חתן 21.07.2024
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

תקציב סלקום, בגובה 25 מיליון שקל, עובר לראובני־פרידן

מדובר בתקציב השני שעובר מקבוצת פובליסיס לראובני־פרידן מאז כניסת המנכ"לים החדשים, שירי הייסר ואסף גריס - אחרי תקציב ישראכרט, גם הוא בגובה 25 מיליון שקל • לא ברור מה יעלה בגורל תקציב החברה־הבת גולן טלקום

גלית חתן 10.07.2024
שלומי ויוסי אמיר / צילום: יח''צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
שופרסל | בלעדי

השינויים בשופרסל נמשכים: תיפרד ממשרד הפרסום גיתם

האחים אמיר ממשיכים בקיצוצים ובסבב הפרידות, ופעם – משרד הפרסום גיתם שליווה את הרשת במשך שלושה עשורים • תקציב הפרסום של שופרסל, המוערך בעשרות מיליוני שקלים, צפוי להיחתך דרמטית

שירה ספיר וגלית חתן 06.06.2024
דינה בן טל גננסיה ועמית משיח /צילומים גיא כושי ויריב פיין, איל יצהר

נשארים ביחד: אל על בחרה שוב במשרד הפרסום מקאן ת"א

הקשר בין חברת התעופה למקאן נמשך כבר כ-21 שנים, והחוזה החדש הוא למספר שנים נוספות • היקף תקציב הפרסום של אל על עומד על כ-50 מיליון שקל בשנה, בדומה לזה של בנקים בישראל

גלית חתן 29.05.2024
פרנק מלול, מנכ''ל ערוץ i24NEWS / צילום: גדעון מרקוביץ
ערוץ i24news | בלעדי

מתקרבים להשקה: ערוץ i24NEWS בעברית ישקיע 4 מיליון שקל בפרסום

ערוץ החדשות החדש i24NEWS בעברית בחר במשרד הפרסום FCB TLV & atomi מקבוצת IPG להוביל את קמפיין העלייה לאוויר • בשלב הראשון הקמפיין כולל שלטי חוצות ודיגיטל, ובהמשך יעלה פרסום גם בטלוויזיה - אם כי לא בערוצי הברודקאסט

גלית חתן 15.05.2024
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

גלית חתן 17.04.2024
טל צורף, מנכ''לית יהושע / צילום: עופר חג'יוב

תקציב הפרסום של חברת התרופות כצט יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד

גלית חתן 13.03.2024
לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA באאוטבריין / צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

באאוטבריין קוראים למפרסמים: "העבירו תקציבי פרסום לאתרים ישראלים"

בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"

גלית חתן 09.01.2024
ליאור טנר, מנכ''ל משרד הפרסום גיתם / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח מגדל עובר לגיתם

גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני

גלית חתן 03.01.2024
אייל סעדה, מנכ''ל Peach / צילום: זוהר שטרית

משרד התוכן והקריאייטיב Peach יטפל בתקציב הפרסום של שיכון ובינוי

שני תקציבי פרסום חדשים: קבוצת הנדל"ן שיכון ובינוי, שצמצמה פעילות במלחמה, תעמיד תקציב של 10־20 מיליון שקל • "משרוקית" יטפל בתקציב הסושיאל של משרד הבריאות, שעומד על כמיליון שקל בשנה

גלית חתן 18.12.2023
אביב אלוש במערך ההסברה הלאומי / צילום: צילום מסך מערוץ היוטיוב של לפ''מ

משרד ראש הממשלה אחראי להוצאה הגבוהה ביותר על פרסום: 4.2 מיליון שקל

מנתוני חברת יפעת עולה כי ההשקעה של לשכת הפרסום הממשלתית מפרוץ המלחמה עומדת על כ-22 מיליון שקל, ובשליש הראשון של נובמבר מדובר בסכום כמעט כפול מזה של ספטמבר • יותר מ־20 גופים ומוסדות מדינה עלו החודש בקמפיינים

גלית חתן 14.11.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 1047 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 66