תקציב פרסום

כתבות אחרונות

 
שופרסל. תקציב הפרסום עובר משרד / צילום: Shutterstock
שופרסל | בלעדי

על רקע הכניסה של קרפור הצרפתית אחד מתקציבי הפרסום הגדולים במשק עובר ידיים

לגלובס נודע כי החלק של אדלר-חומסקי בתקציב הפרסום של קבוצת שופרסל עובר למשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב שמנוהל באדלר-חומסקי עומד על כ-40 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2022
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20.07.2022
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן. “תחרות מייצרת מצוינות'' / צילום: נטלי שור
קבוצת תדהר | בלעדי

בהיקף של 10 מיליון ש': מקאן ת"א זכתה בתקציב חברת הבנייה תדהר

תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2022
סופר-פארם / צילום: בר - אל

קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר

איגודי המפרסמים והפרסומאים יחתמו השבוע על אמנה משותפת

וגם: תחת הבעלות החדשה, ברוקנר-יער-לוי יטפל בתקציב פסגות • ומשרד הפרסום LEAD רוכש 60% ממניות חברת השיווק הדיגיטלי DigitalVibe

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2022
סמיון גרפמן בקמפיין קודם של WE4G. היתרון המשמעותי בפרסום היה השותפות עם קשת / צילום: צילום מסך

מותג הסלולר WE4G נערך למיתוג מחדש. ומה עוד חדש בענף הפרסום?

מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2022
עיריית תל אביב / צילום: שלומי יוסף

השבוע בענף הפרסום: אדלר-חומסקי זכה בתקציב עיריית תל אביב

וגם: חמישה משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של חברת הבנייה תדהר, שצפויה להשקיע במיתוג מחדש כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.04.2022
גיורא בר דעה, יו''ר האפי. חשש מפני היעלמותה של התחרות / צילום: ענבל מרמרי

השבוע בענף הפרסום: בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס של תחרות האפי

בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2022
יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2022
המוקד הלאומי של מד''א. משרדי הפרסום אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, גליקמן שמיר סמסונוב וראובני פרידן מתמודדים על תקציב הפרסום של הארגון / צילום: דוברות מד''א

אדלר, ראובני, באומן וגליקמן הוזמנו להתמודד על תקציב מד"א

עד עתה ארגון מד"א לא השתמש בשירותי משרד פרסום, וכעת הוגדר תקציב של 2 מיליון שקל, שעשוי לגדול עם הזמן • וגם: יהושע TBWA מאבד את תקציב הפרסום של מליסרון לטובת מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2022
נדב פרסמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

נדב פרסמן ורם ברוך חוברים להקמת משרד פרסום חדש

השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2022
גל גדות בפרסומת להוט: הקמפיין התדמיתי תופס מקום / צילום: יוטיוב

שחקן חדש במערך הפרסום של הוט: גיתם BBDO יטפל בתקציב נקסט TV

על רקע השינויים הגדולים בשוק הטלוויזיה, הוט מוסיפה משרד פרסום עבור נקסט - אפליקציית ה-OTT שלה • וגם: תקציב הפרסום של חברת הסמארטפונים OPPO יטופל ביהושע TBWA

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2022
סניף של קרפור באירופה / צילום: Shutterstock
קרפור | ניתוח

עשרות מיליונים יעברו בין משרדים: כניסת הרשת הצרפתית קרפור תטלטל את שוק הפרסום

משרד הפרסום בו שותף אדלר-חומסקי, שמנהל את תקציב השיווק של שופרסל כיום, ינהל גם את תקציב קרפור - מה שעלול לגרום לרשת המזון הגדולה בישראל לחפש משרד פרסום אחר • מדוע זה עלול להשפיע בעקיפין על תקציב סופר-פארם, ואיזה משחק כיסאות עלול להיווצר בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2022
הקמפיין של קסטרו / צילום: צילום מסך

הפרסומאי שמאחורי הקמפיין של קסטרו: השבוע שהיה בפרסום

קסטרו השיקה קמפיין פרסום, הראשון זה שנתיים ללא הזמר יהונתן מרגי • משרד הפרסום HapPpy, שטיפל במשך שש שנים בבנק הפועלים,מצטרף למערך הפרסום של הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZERO • ומי יחליף את מירב ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בארבע השנים האחרונות את K Logic?

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
סופר-פארם / צילום: בר - אל
בלעדי

לאחר 30 שנה: המותג סופר-פארם עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן ימשיך בשלב זה לטפל בכל מה שאיננו המותג סופר-פארם עצמו, כמו המותגים לייף, מילוקה ועוד • המהלך עשוי לייצר משחק כיסאות מוזיקליים בין משרדי הפרסום הגדולים, שיתמודדו על תקציב בהיקף של כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022
הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 1037 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 65