ג'נסיס הוא מותק יוקרה קוריאני שהושק בארץ לפני כחודש • באדלר-חומסקי מחכים תקופה ארוכה לתקציב רכב משמעותי: בעבר טיפל המשרד בתקציבי רכב שונים, בהם תקציב סמל"ת, אבל בשנתיים האחרונות נותר ללא תקציב רכב
תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון
אמיר גיא, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הודיע כי הוא עוזב ומקים יחד עם חברת פייבר פלטפורמה לענף הפרסום • האם היא תשפיע על הענף כפי שהושפע עולם העיצוב? ואיך יישמר הקשר הבינאישי, שלו השפעה מכרעת על התהליך היצירתי?
עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"
הזכייה הינה עבור מהלך "רבי-בוט" בקטגוריית media תחת Use of digital • מדובר בכלי לנשים חרדיות בזמן נידה, במסגרתו נוצר תהליך שמקצר את פרק הזמן בו האישה צריכה לחשב אחרי המחזור החודשי מתי היא מפסיקה להיחשב טמאה ועליה לטבול במקווה ולהיטהר
משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם
היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי
היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה
ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה
לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום
נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מאפשרים לראות כיצד התמודדו המפרסמים עם אתגרי התקופה בהיבטי חשיפה ואפקטיביות • גם בקיץ הזה חיפשנו את המזגן, וגם: משרד הבריאות משנה גישה • אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מנתח
בראש טבלת הזכורות מככבת משפחת בוגלו עם האינטרנט של בזק • הציבור מביע אהדה לבריאות
אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה
במפעל הפיס החליטו לעשות שינויים בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום • גיתם יקבל את תקציב חיש גד שטופל עד כה באדלר חומסקי שמקבל את תוכנית המינויים במקום • תקציב הפרסום של תוכנית המינויים גבוהה פי שלושה מתקציב הפרסום של חיש גד
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום