דוח האמון השנתי של גלובס, היוצא זו השנה החמישית ברצף, הוא דוח וולונטרי שנועד ליצור יחסי שקיפות מול כלל מחזיקי העניין של גלובס, בדגש על קוראים ומסוקרים.
עצם קיום הדוח, תוך בחינתו מחדש מדי שנה, מעודד תהליכי למידה, מדידה ושיפור עצמיים , ומציע שקיפות ציבורית כדרך לבניית אמון מחודש באמצעי התקשורת.
הדוח מתאר על קצה המזלג, מדי שנה, את תוצאות השינוי שאנחנו מטמיעים מאז החלפת הבעלות על גלובס ב-2017: הישגים בצד כשלים, שיעורים בצד שיפורים, תוצאות מול יעדים, לרבות פרסום החזון, הערכים, הקוד האתי, הנהלים, ניגודי העניינים הפוטנציאליים, תוצאות מדידות פנימיות - ועוד הבהרות שודוגמאות, שמשקפות את תהליכי יצירת התוכן שלנו.
השנה נבנה הדוח בפורמט חדש כמענה לשאלות הנפוצות המופנות אלינו (FQA). כך למשל הדוח עונה על השאלה איך המשרוקית מחליטה מה לבדוק, האם גלובס עיתון שמאלני או ימני למה צריך לשלם על תוכן ומי מחליט מה היא הכותרת הראשית.
הגם שגלובס הוא חברה בבעלות פרטית, ניתן לראות את הדוח גם כתרגום חופשי - או פיתוח ענפי מותאם לעיתונות - של דוח אחריות תאגידית הנדרש כיום מחברות ציבוריות, הנסחרות בבורסה.