מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "העבודה הנפלאה שנעשתה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי במשך שנות העבודה המשותפות תרמה רבות להישגים יוצאי הדופן של 'גלובס' בעשור האחרון"
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
זאת הייתה שנה סוערת במיוחד לשלמור-אבנון-עמיחי, המשרד עם היקף התקציבים השלישי בגודלו בשוק
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9
במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים
פתאום, משום מקום, הגיח גולש אנונימי, לא מעצב ולא מנוסה - והביא את הרעיון המבריק
אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות
התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה
גיאוקרטוגרפיה: שלוש פרסומות הנכללות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות - סלקום, yes ו-מילקי, נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
פורה - שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב - ינהל את משרד האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן
מדובר במימוש של הסכם שהחל כבר ב-2002 עם רכישת רבן-גולני ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי צפוי בקרוב למכור את יתרת מניות המשרד לקבוצת Y&R
גדעון עמיחיגיתםפסטיבל הפרסום בקאןליידי גלובסמגזין Leadersמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפילת