TMF

כתבות אחרונות

 
יעל גולדמן בפרסומת עבר לפליי קארד / צילום: יח''צ

השבוע בעולם הפרסום: תקציב פליי קארד עובר מגליקמן לגיתם

וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2022
הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2022
גלי גוטליב / צילום: גיתם

גלי גוטליב מצטרף כמנכ"ל ושותף לחברת השילוט לוקיישן

גוטליב צפוי להפוך עם השנים ובמדרגות קבועות לשותף שווה בחברה שבבעלות זיו פופולבסקי ואון גולדשטיין • פופולבסקי אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח על הצטרפותו של גלי לחברה ובטוח שעם הניסיון הגדול והאישיות יוצאת הדופן שלו הוא ימשיך לפתח את החברה ולבסס את מעמדה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2021
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
בלעדי

מיוניברסל ל-TMF: יניב סנה צפוי להחליף את נבו כרמי כמנכ"ל משותף

סנה כיהן כסמנכ"ל בחברת המידה יוניברסל מקאן • כרמי, שהודיע לאחרונה על רצונו לפרוש מניהול החברה, יישאר בתפקיד סגן היו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2021
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
חברות מדיה | בלעדי

נבו כרמי פורש מניהול חברת המדיה TMF

נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2021

חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
גיא שמחון/צילום: איל יצהר

חברת המדיה TMF מוציאה 30% מהעובדים לחופשה ללא תשלום

בינתיים TMF היא חברת המדיה היחידה שנקטה צעד זה, אך על רקע התגברות ביטולי הקמפיינים וההערכה כי הצניחה בהיקפי הפרסום בצל משבר הקורונה רחוקה מלהסתיים, גוברות ההערכות כי חברות מדיה נוספות ומשרדי פרסום ייאלצו בקרוב לבצע צעדים דומים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
בלעדי

TMF צפויה לזכות בתקציב המדיה של יונדאי ומרצדס

יונדאי ומרצדס הם מותגים המשווקים בישראל ע"י חברת כלמוביל • TMF רוכשת את המדיה עבור מותג אחר של החברה, מיצובישי, וכן אחראית על תקציב הטרייד-אין

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2019
שוקולדים של פררו רושה / צילום: Shutterstock
בלעדי

פררו רושה יוצאת למכרז על תקציב המדיה בהיקף 15 מיליון שקל

על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 05.05.2019
גיא שמחון/צילום: איל יצהר
בלעדי

גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2019
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל

חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2018
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

בקשת המיזוג נדחתה - ויוניון ו-TMF יערערו לביה"ד להגבלים

ניסיון העבר מלמד כי בית הדין הפך החלטות של הממונה על ההגבלים רק לעתים נדירות • עו"ד מיכל הלפרין דחתה לפני שבועיים את בקשת חברות המדיה, בטענה כי מיזוג ביניהן עלול לפגוע בתחרות מול ערוצי הטלוויזיה והמפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2018
לפני כולם

זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל

לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2018
אסתי לאודר  / צילום: רויטרס

תקציב המדיה של אלקליל, משווקת אסתי לאודר, עובר לדנטסו

היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

הלפרין: חברות המדיה מוכרות זמן פרסום במחיר גבוה

בנימוקי הממונה על ההגבלים העסקיים לפסילת מיזוג חברות המדיה יוניון ו-TMF נקבע כי אם המיזוג יאושר, שתי החברות הגדולות בשוק יחזיקו כשני שליש מהפרסום בטלוויזיה • עוד נקבע כי התנאים המשופרים של יוניברסל מקאן לא נובעים מיתרונות משמעותיים לגודל בהשוואה לחברת רכש מדיה אחרת

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2018

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4