שלמור-אבנון-עמיחי ו-JWT בגמר על תקציב הפרסום של רנו

היקף תקציב הפרסום של רנו עמד ב-2011 על כ-13 מיליון דולר במחירי מחירון

משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ו-JWT ישראל מתמודדים בשלב הגמר על תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו המשווק על-ידי קבוצת קרסו - כך נודע ל"גלובס".

בשלב הראשון לקחו חלק בהתמודדות על התקציב גם משרדי הפרסום פוגל-אוגילבי, זרמון DDB וכן פוקס-גורן-גלעדי, שקיבל בינתיים את הטיפול בתקציב המותג סיטרואן ופרש מההתמודדות.

קבוצת קרסו משווקת שני מותגים: רנו וניסאן. בשנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של רנו בגליקמן-נטלר-סמסונוב, ותקציב ניסאן טופל בענבר-מרחב-ניסן. לפני מספר שבועות הוחלט בגליקמן-נטלר-סמסונוב לוותר על תקציב רנו לטובת טיפול בחלק הארי של תקציבי קבוצת כלמוביל-כלמוטור. בעקבות המהלך של גליקמן הועבר התקציב ל"משמורת" במשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, שיטפל בו עד למציאת משרד חדש.

במקביל פנתה קבוצת קרסו למספר משרדים, ביניהם שלמור-אבנון-עמיחי, JWT ישראל, זרמון DDB ופוקס-גורן-גלעדי.

מי שעדיין לוטש עיניים לתקציב הוא ענבר-מרחב-ניסן, ששואף לנהל את תקציב הקבוצה כולה.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של רנו עמד אשתקד על כ-13 מיליון דולר במחירי מחירון. רוב משרדי הפרסום אינם יכולים לטפל בתקציב, אלא אם יחליטו להחליף תקציב קיים בתקציב זה.

הסיבה לכך היא שיבואני הרכב מפצלים בדרך-כלל את הטיפול במותגי הרכב שהם מייבאים בין מספר משרדים, כך שרוב המשרדים כבר מטפלים בתקציב פרסום כלשהו בתחום.

מרנו נמסר: "אין תגובה".