המותגים המושקעים: באומן-בר פותח וסוגר את טבלת ה-OFFLINE עם פלאפון ו-MUST

פלאפון מובילה את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט בהשקעה של 576 אלף דולר ; מקאן דיגיטל בולטים עם 3 מותגים בטבלת הפרסום באינטרנט

טבלת המותגים המושקעים בפרסום

בין התאריכים - 26/11/08 - 20/11/08 כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה

פרסום OFFLINE

באומן-בר-ריבנאי פותח וסוגר את טבלת ה-OFFLINE עם פלאפון ו- MUST.

פלאפון 578,055$

פלאפון מובילים את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

בנק דיסקונט 560,681$

בנק דיסקונט מפרסם באמצעות יהושע את האפשרויות של זמני פתיחת הסניפים.

סלקום 306,568$

סלקום מפרסמים את ההטבה הסלולרית החודשית באמצעות גיתם BBDO.

אקטימל 318,617$

אקטימל בקמפיין אבא וילד באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

MUST 268,899$

MUST בטעם בזוקה "מחפשת חבר חדש" באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

באנרים באינטרנט

מקאן דיגיטל בולטים עם שלושה מותגים בטבלת האינטרנט

סמסונג 96,790$

סמסונג בולט עם פרסום לדגמים שונים באמצעות מקאן דיגיטל.

BGAMES 82,639$

BGAMES של בזק משלים נראות באינטרנט באמצעות לעומק התודעה.

AXE 67,076$

AXE בקמפיין שפונה לחיילים באמצעות מקאן דיגיטל.

פרטנר 65,229$

פרטנר במבצע הענקת מכשיר קבוע לרכב ומודם סלולרי באמצעות אידיאולוג'יק.

סלקום 53,599$

סלקום במקום החמישי עם הטבה סלולרית מפתיעה באמצעות מקאן דיגיטל.