סטנלי פישר הוא בין המועמדים להחליף את שר האוצר החדש טים גייתנר כנשיא שלוחת ה'פד' בניו-יורק

כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל" ; טימותי גייתנר, שישמש כשר האוצר בממשלתו של ברק אובמה, העביר את סמכויותיו ב-FOMC לקריסטין קאמינג, הסמנכ"לית התפעולית של הבנק הפדרלי בניו-יורק

הבנק הפדרלי של ניו יורק, החל לחפש אחר מחליף לנשיא הנוכחי של הבנק ושר האוצר המיועד של ארה"ב, טימותי גייתנר. ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי (FOMC) צפויה להיפגש בעוד כשבועיים כדי לדון באפשרות של הורדת ריבית נוספת. גייתנר, שלא יופיע לפגישה, העביר את סמכויותיו ב-FOMC לקריסטין קאמינג, הסמנכ"לית התפעולית של הבנק הפדרלי בניו יורק.

בנתיים, סטפן פרידמן, יו"ר הבנק הפדרלי של ניו יורק, בכיר לשעבר בגולדמן זאקס, עשוי להודיע בקרוב, על מינוי מחליף קבוע לגייתנר.

שמותיהם של מספר מועמדים צפויים להופיע ברשימה הקצרה, ביניהם ניתן למנות את קווין וורש, בכיר ב'פד' שהחזיק בתפקיד מרכזי בניהול המשבר הפיננסי הנוכחי, ואת ביל דדלי, בין המעצבים המרכזיים של תוכניות החילוץ של ה'פד'.

בכתבה של עיתון "וול סטריט ג'ורנל", מוזכר גם שמו של נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, כמועמד אפשרי להחלפתו של גייתנר. ברשימה הופיע גם שמו של רוג'ר פרגסון, סגן נשיא ה'פד' לשעבר והמנכ"ל הנוכחי של חברת ההשקעות TIAA-CREF.