בנצ'מרק קוראת ליזמים: "ביצענו 14 השקעות השנה, ואנחנו מוכנים בכל יום לבצע השקעות חדשות"

מייקל אייזנברג, שותף בקרן בנצ'מרק, מספק 4 תשובות לאופטימיות, בזמן שבעצם אנו אמורים לחשוש ; וגם: אובמה ישמור על קשר רציף עם האזרחים באמצעות האינטרנט

בנצ'מרק קוראת ליזמים

כשקרנות נבהלות מהמשבר ונכנסות למקלט עד יעבור זעם, קרן שרוצה לבצע השקעות, הופכת לדבר שאינו טריוויאלי כלל. מייקל אייזנברג, שותף בקרן בנצ'מרק (בעל הבלוג שנושא את השם: "Six "Kids & Full Time Job) הביא בבלוג שלו מדברי חברו לקרן, ביל גארלי, כדי שיבהיר שהעסקים כרגיל. "ביצענו 14 השקעות השנה, ואנחנו מוכנים בכל יום לבצע השקעות חדשות. "למה אנו אופטימיים כשאולי אנו אמורים לחשוש?", שואל גארלי ומפרט 4 תשובות:

1. "אנו עוסקים בהשקעות הון ולא בלשבת על הכסף שלנו".

2. "המצב הנוכחי יברור את המיזמים הטובים מכל השאר. רק היזמים הטובים ביותר ישוטו בים הסוער הזה".

3. "כשחברות מקצצות במו"פ, נוצרת פחות תחרות. עכשיו גם יש עובדים טובים בזול".

4. "כבר נאמר פעם: 'כשכולם חמדנים, תהיו זהירים; כשכולם זהירים, תהיו חמדנים".

אובמה, מצאתי תרופה

אמנם ראוי שלא לשפוט את ברק אובמה, הנשיא הנבחר של ארה"ב, עוד לפני שהוא נכנס לבית הלבן, אבל הוא כבר מסמן ניסיון ראשון לעמוד באחת מהבטחותיו. אחרי שהצליח בבחירות במידה רבה בזכות השימוש באינטרנט, דרך פייסבוק, YouTube ויישומים נוספים, הוא הבטיח שלא ללכת בדרך המסורתית, לפיה האזרחים והמועמדים לנשיאות נפגשים פעם ב-4 שנים, אלא שהוא ישמור על קשר רציף.

והנה היוזמה הראשונה במסגרת זו יוצאת לדרך. אובמה הציב צוות רפואי וביקש מהאזרחים להפנות אליו רעיונות כיצד לשפר את מצב הרפואה. ההיענות, מתברר, לא רעה כלל, או מעייפת במקרה של הצוות המדובר. 3,500 תגובות והצעות נשלחו אליו, ובימים אלו עסוקים אנשי אובמה בניסיון לברור מהם את הרעיונות הטובים.

בואו לשחק בחסות אינטל

תעשייה מפוארת בתחום הגיימינג עוד אין בישראל, אבל תחרויות כבר יש מזמן. הנה יוצאת לה אליפות ישראל במשחקי מחשב זו השנה החמישית ברציפות. 2,500 חובבי מחשב אמורים להגיע כדי להשתתף בתחרות שתתקיים בחנוכה, ה-25 בדצמבר, בגני התערוכה בתל אביב ובחסות אינטל.

במסגרת האליפות, יתקיימו טורנירים ב-15 משחקי מחשב, הנחשבים לפופולריים ביותר בישראל ובעולם. למתחרים תינתן ההזדמנות להביא את מחשביהם הפרטיים על מנת לקחת חלק במסיבת רשת ענקית ולנסות לזכות בחלק מארסנל הפרסים, שעומד השנה על סך של 40 אלף שקל.

זו תחרות הנערכת במתכונת הדומה לאירועים המתקיימים במדינות רבות באירופה ובארה"ב. בחו"ל, אגב, עדיין הזכייה שווה הרבה יותר, שם הפרסים גם מגיעים למיליוני דולרים.