פרסום OFFLINE
שופרסל $529,719
שופרסל במקום הראשון עם קמפיין בכיכובו של השף חיים כהן, המדגיש את בקרת האיכות, באמצעות גיתם BBDO.
שוקולד פרה $438,790
הפרה חוזרת מפריז עם טעמים חדשים, ומתברגת במקום השני באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
HOT $355,741
HOT מפרסמת את הפסטיגל עם הנחות ללקוחות, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
משרד התחבורה $343,473
משרד התחבורה מתמקם במקום הרביעי תחת הסלוגן: "נהג, יש חיים בכביש", באמצעות לפ"ם.
פלאפון $343,068
פלאפון ממשיכים לפרסם את מבצע "משדרגים פעמיים" בכיכובה של נינט, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
באנרים באינטרנט
כלל גמל $73,330
כלל גמל קוראת את המפה ומובילה את טבלת הבאנרים עם פרסום לאשכולות קופת גמל רב-מסלולית, בכיכובו של שמואל וילוז'ני באמצעות DSAY.
אל על $72,454
אל על מצ'פרים את הלקוחות הטסים במלון או רכב מושכר באמצעות מקאן דיגיטל.
סמסונג $64,020
סמסונג ממשיכים לבלוט בפרסום באינטרנט עם המכשירים החדשים באמצעות מקאן דיגיטל.
מי עדן בר $61,621
מי עדן בר מתחייבים להחזיר את הכסף ללקוחות לא מרוצים, באמצעות המשרד העצמאי I&M.
שופרסל ישיר $55,878
שופרסל ישיר סוגרת את החמישייה ומציעה לנו להזמין דרך האינטרנט, באמצעות גיתם BBDO.
* הנתונים מתייחסים לפרסום בעיתונות היומית, ערוצי טלוויזיה ובאנרים באינטרנט, בין התאריכים - 03/12/08 - 27/11/08
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.