למרות המבצעים וההנחות: ירידה חדה במכירות הקמעונאיות בארה"ב בנובמבר ודצמבר

דו"ח של חברת מאסטרקארד, מצביע על ירידה של 5.5% בנובמבר ו-8% בדצמבר במכירות הקמעונאיות ; הצרכנים האמריקנים הוציאו 20% פחות על ביגוד לנשים, מוצרי אלקטרוניקה ותכשיטים

דו"ח של חברת מאסטרקארד, מצביע על ירידה במכירות הקמעונאיות, ללא כלי רכב, של 5.5% בנובמבר ו-8% בדצמבר לעומת החודשים המקבילים אשתקד. הירידה במכירות באה למרות מבצעים ומחירים אטרקטיביים שהציעו הרשתות הקמעונאיות לקראת עונת הקניות של חג המולד.

ללא התחשבות במכירה של בנזין, היקף המכירות הקמעונאיות הצטמצם בשיעורים מתונים יותר של 2.5% בנובמבר ו-4% בדצמבר.

חברת הייעוץ לחברות הקמעונאיות, פיננקו, העריכה כי הצרכנים האמריקנים הוציאו 20% פחות על ביגוד לנשים, מוצרי אלקטרוניקה ותכשיטים במהלך נובמבר ודצמבר. נראה כי בחג המולד הנוכחי הירידה במכירות הקמעונאיות תהיה החדה ביותר מזה ארבעה עשורים.