בסופר, בקניון וכמעט בכל חנות, השאלה "האם לחלק לתשלומים", עולה בכל עסקה • אבל השיטה שעבור הישראלים נחשבת שיגרתית, כמעט ולא קיימת בארה"ב ובאירופה • איך קרה שהקדמנו את העולם והאם השינוי בדרך? • שאלת השבוע
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי שופינג IL ב-2024 היה רווחי יותר מזה של 2023, שחל בתחילת המלחמה
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענפי המחשבים והאופנה רשמו את הירידות הגדולות ביותר השבוע
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הגידול המשמעותי של השבוע הוא בענף בתי הקפה והמסעדות
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי בשבוע שבו צוין יום כיפור נרשמו ירידות בעיקר בתיירות ובאופנה
כמעט כל שינוי במצב הביטחוני הוביל בשנה החולפת לתנודות קיצוניות בהתנהגות הצרכנית ובהיקף ההוצאות השבועיות בישראל • כך, איום המתקפה האיראנית הוביל לזינוק בביצועי רשתות המזון ורשתות החשמל, והלחימה בלבנון צמצמה את ימי והיקף הקניות לראש השנה
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי המצב הביטחוני גורם לחולשה בביצועים בשבוע שלפני ראש השנה
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי המצב הביטחוני משפיע כצפוי יותר על הצפון, במיוחד בענף ההסעדה
השינויים בהעדפות הצרכניות יובילו לבניית 850 אלף מ"ר של שטחי מסחר חדשים, שיציעו חוויה רגשית המניעה קודם כל לבילוי - ואחר-כך גם לקנייה • במקביל, עשרות מרכזים מסחריים ישנים ייסגרו, והקניונים יאבדו את הדומיננטיות לטובת המרכזים הפתוחים והשכונתיים
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על מגמת התחזקות בענף התיירות ועל גידול משמעותי בענף המתנות
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי רצח החטופים השפיע על ההתנהגות הצרכנית, אך ענף התיירות ממשיך לצמוח
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי חנויות הקניונים נפגעו פחות בשבוע האחרון של אוגוסט
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענף האופנה וענף התכשיטים רשמו את העליות הגבוהות של השבוע
דוחות חברות האופנה הגדולות לרבעון השני מגלים: המלחמה עשתה טוב לעסקים • על רקע ביטולי הטיסות והמשק הסגור שנוצר בישראל, החברות מכרו יותר ובחרו לא לערוך מבצעי עומק כדי להיפטר ממלאים, כך שההכנסות והרווחים נסקו בעשרות אחוזים • מי הרשת שרשמה את הרווח הגדול ביותר?
על רקע סיכול המתקפה של חיזבאללה והמתיחות הביטחונית בצפון, מרכזי הקניות ורשתות שיווק המזון פועלים כסדרם, בהתאם להנחיות • רשת אביזרי החשמל והתאורה "ארכה" דיווחה על ביקושים חריגים של פי שישה לגנרטורים בסניפי הרשת
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על עלייה בולטת במיוחד בענפי התיירות, מוצרי החשמל והאופנה
אופנהבתי קפההפניקס גמאטיסותישראל במלחמהכרטיסי אשראימוצרי חשמלקניוניםרשתות אופנהתיירות