סרטון שעלה לרשתות החברתיות מציג את הצד המכוער של ה"בלאק פריידיי" ובהלת הקניות בארה"ב ■ מכות, חטיפות מוצרים מילדים, רמיסה בידי המון באמוק ובמילה אחת - טירוף
עפ"י Adobe Digital Index, הצרכנים האמריקאים הוציאו כ-1.1 מיליארד דולר ברכישות מקוונות בלילה שבין חמישי לשישי - עלייה של 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מגוון רשתות ואתרים ישראלים יוצאים בימים אלה במבצעי בלאק פריידיי ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי רוב ההנחות של הרשתות הישראליות הן סמליות ולא עומדות בסטנדרט מבצעי העומק שגורמים לקהל האמריקאי להסתער על החנויות
הצרכנים הישראלים מאוד אוהבים שופינג, וקשה להם לעמוד בפיתוי שמציבים ימי המכירות המרוכזים שהחלו לאפיין את חודש נובמבר בשנים האחרונות ■ "גלובס" בודק אילו מבצעים והנחות אפשר למצוא - ומה כדאי לזכור
המודל העסקי מהפכני בפשטותו: הלקוח מגיע לחנות שאינה מחזיקה מלאי, מודד את הבגדים, ויומיים לאחר מכן החבילה אצלו על מפתן הדלת ■ אנדי דאן מספר בראיון בלעדי ל-G על הבשורה הקמעונאית של בונובוס
סמנכ"ל חטיבת המסחר ברשות שדות התעופה זוקף את ההצלחה המסחררת של הדיוטי פרי הישראלי למגוון החנויות ולמבנה הנגיש שלהן
הסטארט-אפ שמנסה לעשות מהפכה בתחום התשלומים: מהקופה בסופר דרך המלצרית במסעדה ועד הפיצה בטלפון – באבאקוד מאפשרת לכולם לשלם ולקבל תשלום בתהליך יחיד מהיר ופשוט
בסולם שבין 0 ל-160, הישראלים מדרגים את ישראל במקום 88 במדד הביטחון הכלכלי של נילסן לרבעון הראשון של 2015 ■ המצב הכלכלי הכי מטריד את הישראלים, ורבים מצמצמים הוצאות על מוצרי צריכה ובילויים
עפ"י מחקר שביצע ד"ר עופר צלרמאיר, 75% מהצרכנים עורכים קניות לפחות פעם בשבוע, בסכום קנייה ממוצע של כ-650 שקל ■ מנכ"ל המועצה לצרכנות: "יוקר המחיה מחזיר אותנו למצב של חברה שבטית"
הירידים "שופוני" ו"דרס קוד" שיתקיימו בסופי השבוע הקרובים יהפכו את סיבוב השופינג לחוויית הפנינג ■ "גלובס" עושה סדר בקלחת המקומית של ירידי האופנה
לפי נתוני איגוד לשכות המסחר, סך הוצאות משקי-הבית יעמוד על 4.8 מיליארד שקל, מתוכם 3.1 מיליארד שקל על מזון ומשקאות
יום הבחירות, שמזכה את הישראלים ביום שבתון באמצע השבוע, הפך עם השנים להזדמנות שהמשווקים לא מחמיצים כדי לגרום לצרכנים לקנות ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי חלק מהמבצעים אטרקטיביים - ואחרים פחות
למה צרכנים רוכשים פריט בצבע מסוים, מדוע מוצר דגל לא נמכר דווקא בסניף אחד של רשת קמעונאית, ומה הקשר בין קולב וכלי הגשה בחנות ספציפית? ■ כל התשובות נמצאות אצל החברה הישראלית C-B4
סקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מראה כי הצרכנים משווים מחירים, יוותרו על מוצר יקר ויתמכו במחאות ■ עם זאת, בבחירת הסניף בו יבצעו את הקניות, הצרכנים ישימו דגש קודם כל על המיקום
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות