דור ה-Z

כתבות אחרונות

 
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

גלית חתן 28.02.2024
בני נוער מתנדבים במשק חקלאי בזמן המלחמה. מהסקר עולה שרבים מהצעירים מאמינים בחוזקה של המדינה / צילום: יח''צ

דור ה־Z במלחמה: מעדיפים מותגים תוצרת ישראל שתורמים למדינה

הדור הצעיר מתגלה כפטריוטי גם בהעדפותיו הצרכניות אך מחושב כלכלית לאור המצב במדינה, כך עולה מסקר שנערך לאחרונה בקרב בני 16־25 • גיל סמסונוב, יו"ר גליקמן שמיר סמסונוב ומיוזמי הסקר: "הדור האוניברסלי עבר מהפך ודומה לדור תש"ח"

גלית חתן 15.02.2024
דוגמה למסר המתאים לצעירים בכל הסגמנטים שנוצר באמצעות AI

איך מסבירים את המלחמה הישראלית לצעירים בארה"ב ובאירופה

ההסברה הבינלאומית צריכה להתמקד באוכלוסייה הנוצרית ובאוכלוסייה המוסלמית המתונה, עם מסרים שמותאמים לבני דור ה־Z ודור ה־Y • שימוש בתוצרי בינה מלאכותית הוא מכפיל כוח משמעותי, אך צריך להיעשות במקביל לתמונות וסרטוני הזוועה מהשטח

מוטי אלבז 06.11.2023
אימוץ מוקדם של חידושים טכנולוגיים חשוב ל־63% מבני דור האלפא / צילום: Shutterstock

נינג'ות דיגיטליות: הצצה לתוך הראש היצירתי של בני דור האלפא

דוח חדש של סוכנות השיווק רזורפיש מגלה מהן ההעדפות של הדור הבא שיחזיק את הארנק ביד • האלפא'ז הם ערכיים אפילו יותר מבני דור ה־Z, מעדיפים את אותם מותגים כמו ההורים שלהם, נמצאים בעיקר ביוטיוב ורואים בגיימינג כלי לבניית עולמות חדשים

גלית חתן 10.08.2023
דוח הטרנדים של דלויט, איך דור ה-Z צורכים מדיה / צילום: Shutterstock

הרגלי הצפייה של דור ה־Z: בינג', מתנתקים וחוזרים

דוח הטרנדים בתחום המדיה הדיגיטלית של חברת דלויט מגלה איך דור ה-Z צופה בתכנים: הם מחבבים גיימינג, האזנה למוזיקה וצפייה בתוכניות ובסרטים לצד תכנים של יוצרי תוכן ברשתות החברתיות

נבו טרבלסי 20.06.2023
מאריסה ג'ו מאייס מתחילה את שבוע העבודה

טרנד הטיקטוק התורן: איך להתמודד עם "שביזות יום א'" של שבוע העבודה

אחרי ההתפטרות השקטה ו-Rage Applying מכתיבה כעת רשת טיקטוק את המונח Bare Minimum Monday - שקורא להתחיל את השבוע בהילוך נמוך • האם המצב בשוק העבודה אכן מאפשר התנהלות כזו, והאם מומלץ לארגונים לאמץ אותה

שירי דובר 06.03.2023
סרטונים של יוצרי הטיקטוק charli d’amelio, קאבי ליים, mreviatar / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

גלית חתן 16.02.2023
מותג האיפור ספורה בתוך סניף KOHL'S. ייצוג קטן בחנויות גדולות / צילום: Shutterstock
קמעונאות | ניתוח

הקמעונאים מדברים על דור ה-Z, אבל כדאי להם להתכונן לדור האלפא

בעוד שהקמעונאים מתרגלים לבינה המלאכותית ומצמצמים חנויות בהתאם לרוח התקופה, מחכה להם משימה חשובה לא פחות: היערכות לאינטראקציה עם דור האלפא שנולד מ־2010 ואילך • 5 תחזיות לשנת 2023 מתוך כנס הקמעונאות המוביל NRF שנערך החודש בניו יורק

עומר וידן 31.01.2023
שוק ה־ReCommerce מזנק / צילום: Shutterstock

למכור מחדש מוצרים שהצרכנים לא צריכים: המושג החם בקמעונאות

קמעונאי אונליין מאפשרים ללקוחות למכור אצלם פריטי יד שנייה, באתרי מרקטפלייס מתפתח ענף C2C (לקוח ללקוח), ומותגים כמו H&M ואדידס מציעים פריטי אופנה ממוחזרים • שוק ה־ReCommerce מזנק, וההערכות הן שבעוד חמש שנים הוא יסתכם בכ־290 מיליארד דולר

גלית חתן 05.01.2023
ניסינו להחליף את גוגל בטיקטוק. וזה עבד טוב משחשבנו / צילום: Shutterstock
טיקטוק | בדיקת גלובס

במשך שבוע ניסינו להחליף את גוגל בטיקטוק, וזה עבד טוב משחשבנו

לרובנו ברור שכשצריך לחפש מידע, הולכים לגוגל • אבל מתברר שבני נוער וצעירים כבר חיים בעולם אחר, שבו התוצאות מצולמות, ססגוניות, מצחיקות - ובעיקר זזות • זה עובד כשמחפשים את הפיצה הכי טובה בעיר, וגם כשצריך לכתוב קורות חיים או לחפש עבודה • כך מצליחה טיקטוק לסדוק לאט לאט את ההגמוניה הבלתי מעורערת של ענקית החיפוש

נבו טרבלסי 17.12.2022
סטודנטים באוניברסיטת קונטיקט / צילום: Associated Press, Jessica Hill

החידה הגדולה של שוק התעסוקה האמריקאי: לאן נעלמו העובדים בני ה־20?

כלכלנים מחפשים הסברים לסיבה שבגינה פחות אנשים בגילאים 20 עד 24 עובדים או מחפשים עבודה • בהשוואה ל־2019, כוח העבודה של צעירים בשנות ה־20 המוקדמות ירד בכחצי מיליון עובדים • המגמה הובילה לכך שבני 16־19 קיבלו העלאות שכר בקצב המהיר ביותר

The Wall Street Journal 17.11.2022
מיקו (דוד) צרפתי, יו''ר ועד עובדי חברת החשמל / צילום: יוסי וייס

"אנחנו התחתנו עם החברה": יו"ר הוועד המיתולוגי של חברת החשמל פורש ומגלה את הסיבה

בשבוע סוער שבו טוויטר מפטרת מחצית מכוח העבודה באימייל (ואז מבקשת מחלק מהמפוטרים לחזור אליה) ופייסבוק מתכננת לפטר אלפי עובדים ברחבי העולם, מה חברות יכולות ללמוד על ניהול עובדים בתנאי משבר? • פנינו לשבעה אנשים המחזיקים בכובעים שונים בשוק העבודה כדי לברר לאן הוא הולך • פרויקט מיוחד

שירי דובר 12.11.2022
ריצ'רד ג'קסון / צילום: ליאת מנדל

המנכ"ל שפיתח מומחיות לדור ה-Z מגלה איך מגיעים לארנק שלהם

ריצ'רד ג'קסון, מנכ"ל החברה הגלובלית Voxburner, פיתח התמחות בשיווק לבני דור ה־Z שבמידה רבה יהיו אחראים לעתיד הכלכלה העולמית • הוא מאפיין אותם כצעירים בטוחים בעצמם, שמעדיפים להיות חלק מקהילה מאשר לעקוב אחרי משפיענים, רוצים להניע שינויים ומאמינים בערכים - כל זמן שזה לא יקר מדי

גלית חתן 19.10.2022
ערן תור, תלמה בירו, סיגלית הורן־גלפרין ויניב ויצמן / צילום: ליאת מנדל

כנס השיווק לצעירים: דור ה-Z מחפש אותנטיות ולא מתחבר למטאוורס

כנס השיווק השנתי לצעירים get real נערך ברידינג 3 בתל אביב • יהושע TBWA נבחר לטפל בתקציב הפרסום של אקסטרה ריטייל • למעלה מ-100 סטארט-אפים ישראלים ייקחו חלק בכנס האקלים-טק הראשון בישראל • אירועים ומינויים

גלית חתן 20.09.2022
המתפטרים השקטים / צילום: Shutterstock

בלי התראה מראש ובלי מחאות: הכירו את גל "ההתפטרות השקטה" ששוטף את העולם

הם לא מגישים מכתבי התפטרות, לא מצהירים הצהרות בומבסטיות, לא מציבים דרישות למעסיקים, אבל בתוך תוכם פנימה גמלה ההחלטה להנמיך ציפיות, להצטיין פחות ולא לתת לעבודה לשלוט יותר בחייהם • אחרי גל ההתפטרות הגדול של הקורונה מגיעה המגמה החדשה, שעשויה לשנות לחלוטין את כללי המשחק: "אם שוק העבודה המודרני לא ישכיל להתאים את עצמו - העובדים הצעירים ישנו אותו בכוח"

שירי דובר ואביה שקלאר-חמו 26.08.2022

   1234   

   נמצאו 58 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4