מייקל סלזהאור הוא פלסטיקאי מצליח בפלורידה, שמשדר ניתוחי ישבן בטלגרם, וסלבס כמו סנופ דוג עומדים אצלו בתור עבור בנות זוגם, וגם כותבים עליו שירים • הוא גם יהודי דתי, שלא חושב שזה מחייב אותו להיות צנוע, וסבור שדיבור חופשי על החזה של העובדות שלו "זה לא מיזוגיני, אלא העצמה נשית"
בנק ג'יי. פי. מורגן החל לתבוע לקוחות שניצלו תקלה טכנית כדי לגנוב אלפי דולרים • המקרים התרחשו בסוף אוגוסט, אז הפכו לוויראליים סרטונים המתעדים אנשים חוגגים, לאחר שמשכו כמויות גדולות של כסף מהכספומטים של הבנק באמצעות צ'קים ללא כיסוי
פייק ניוז רב שהשתולל היום ברשתות החברתיות • אחד הסרטונים שהפך ויראלי ברשת החברתית טיקטוק, עד שהחשבון נחסם, טען ל"אירוע הירואי של צה"ל, שכלל תמרון לחילוץ החטופים"
השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI
עם סיומו של אירוע הספורט הגדול בעולם, ניתן לבחון את אפקטיביות הצעדים השיווקיים שליוו אותו • שינוי הכללים שאיפשר למפרסמים קטנים לעלות על המגרש, הרחבת השימוש ברשתות החברתיות וההחלטה של נייקי להגדיל את תקציב הפרסום במקביל לתוכנית ההתייעלות
סביב מארז הבמבה שיצא במהדורה מוגבלת נוצר "שוק אפור" עוד לפני שיצא רשמית למדפים - ולצדו נרשמו הקיץ ביקושים לקראנץ' החדש ולקינדר עם בובות הארי פוטר • כל אלה עונים על הצורך בנוסטלגיה ובתחושת שייכות, שמתחזק בעידן של חוסר ביטחון וחוסר ודאות
מדוח תחזית הקניות של סיילספורס לחודשים נובמבר-דצמבר עולה כי האתרים הגדולים בסין צפויים לרשום מכירות של 160 מיליארד דולר מחוץ לסין - כ-21% מכלל הרכישות • העלייה במעמדם של מועדוני הלקוחות בארץ, על רקע יוקר המחיה, עשויה לסייע לקמעונאים
בפאנל שהתקיים במסגרת כנס MAD HEAD של גלובס, התכנסו דיפלומטים, אנשי שיווק והסברה אזרחית, כדי לדון במאמץ ההשפעה הישראלי על דעת הקהל העולמית • יקי דיין, לשעבר קונסול ישראל בלוס אנג'לס: "כל אחד יכול להחזיק משרד הסברה ולעשות הסברה יותר אפקטיבית מהמדינה"
בכנס MAD HEAD של גלובס הסבירה רעות כהן, מנהלת מערך השיווק של טיקטוק, מדוע פורמט הווידאו הקצר הוא האפקטיבי ביותר בהעברת מסרים והנעה לרכישה בפועל • "בעולם שלנו, תשומת-הלב הצרכנית היא מצרך נדיר וחמקמק. התוכן, לעומת זאת, הוא אינסופי"
הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות • צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות • והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק • זרקור על כמה עניינים שעל הפרק
ארה"ב מציבה אולטימטום לאפליקציה החברתית הסינית: להימכר לקונים שיזכו לאישורה - או להפסיק לפעול במדינה • האם מדינות נוספות יצטרפו לארה"ב, וכיצד תושפע הפעילות בישראל?
גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: איראן חותמת על שמונה הסכמים כלכליים וביטחוניים עם פקיסטן • התקשורת בלבנון דנה בשאלה איך תיראה המדינה ביום שאחרי הלחימה • והמחאות נגד ישראל בקמפוסים תופסות את הכותרות בארה"ב • כותרות העיתונים בעולם
גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה
בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"
טרנד הטיקטוק שמעורר ויכוח בקרב נשים: כמה באמת כואב להחדיר התקן תוך רחמי? • אופקו באקזיט של 237.5 מיליון דולר לחלק מפעילות המעבדות שלה • ומה אומרים דוחות ביוליין על שנת המכירות הראשונה שלה? • השבוע בביומד
בארה"ב מכריזים מלחמה על 170 מיליון משתמשי TikTok • בינתיים, באירופה פוטין מאמין שנשק גרעיני "קיים כדי שישתמשו בו", וארדואן מתמודד עם הכורדים • השבוע גם מת האיש שחי 72 שנה ב"ריאת ברזל" • חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם
אינסטגרם (Instagram)אפליקציותארה"בחמאסטוויטרישראל במלחמהסיןפייסבוקרשתות חברתיותשיווק