משפיענים

כתבות אחרונות

 
יוצרות תוכן שעובדות עם יומנז: אן זיוי, ליאל אלי ומרין נידם / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

שוק המשפיענים הישראלי מגלגל 60 מיליון דולר בשנה, ויש מי שמרוויחות יותר

בשנה החולפת הרוויחו נשים פי 14 מגברים ברשתות החברתיות - כך עולה מדוח Humanz על פערי השכר בקרב המשפיענים בישראל • מנכ"ל Humanz, ליאב רפאל חן: "הן מגיעות להכנסות של מאות אלפי שקלים בחודש, וזה קורה הודות לשתי תכונות: אותנטיות ושיתופיות"

גלית חתן 31.03.2024
מתוך הטיקטוק שלEstee ,Nara Smith ו–Rachel Joy (מימין בכיוון השעון). כל כך מסורתי וכל כך מודרני / צילום: מתוך טיקטוק

הן מכינות את החמאה בעצמן ואת הקורנפלקס מאפס - על עקבים: הכירו את הטרנד החדש

הן מחבצות את החמאה בעצמן ומכינות את הקורנפלקס מאפס, מבלות את רוב זמנן בבית בדאגה לבעל ולילדים - וחושבות שזה הדבר הכי טוב שקרה להן • הכירו את ה־Tradwives, הנשים שמטיפות לחזרה למטבח כמו בשנות החמישים, אבל על עקבים, יפות ומתוקתקות - וגם עושות מזה לא מעט כסף

עדי טננבאום 30.03.2024
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024
גיל רוזן, נשיא חטיבת השיווק באמדוקס / צילום: צילום מסך מלינקדאין

התחזית: שיווק בשידור חי, קמפיינים מותאמים אישית וסיפור מותג שניסח AI

הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר

שרון ישראל 17.01.2024
גל גדות, יוסף חדאד, נועה תשבי / צילומים: AP - Darko Vojinovic, Jordan Strauss, איל יצהר

המשפיענים שהתייצבו כדי להשמיע לעולם את המסר הישראלי

מיד לאחר פלישת חמאס מצאה עצמה ישראל מותקפת גם בזירת דעת הקהל העולמית • כמו בכל שאר התחומים כמעט, גם כאן אזרחים החליפו את הגורמים הרשמיים - ונרתמו למשימה • כפנים של ישראל הם חשופים להתקפות ברשתות החברתיות, ולא פעם עלולים לשלם מחיר אישי

נטע סרוסי 14.12.2023
הגרפיטי של ג'ורג' פלויד על קיר בעזה / צילום: AP

כך בנו הפלסטינים את הנכסים הדיגיטליים לגיוס דעת הקהל

התמיכה הרחבה בחמאס שמפגינים צעירים ברשתות החברתיות לא נולדה במלחמה הנוכחית. היא תוצר של עבודה שיטתית שמבצעים ארגונים פרו־פלסטיניים מול הדור הצעיר • אם ישראל רוצה לשנות את יחסי הכוחות, עליה לפעול לאורך כל השנה ולאמץ נרטיב חדש

ליאת כהן 23.11.2023
אלה קינן / צילום: תמונה פרטית

בלוגרית הטיולים שקבעה את נרטיב ההסברה הישראלי

בימים רגילים מפרסמת אלה קינן, בלוגרית טיולים, פוסטים הכוללים תמונות, סרטונים וחוויות מאיי דרום האוקיינוס השקט ושאר מקומות נידחים בעולם • עם תחילת המלחמה, היא הפכה למוקד הסברה, שקיבע את הנרטיב ההסברתי בעולם, הביא את ההאשטאג שיזמה לעשרות אלפי ציטוטים, והמסרים שלה אף הגיעו לנאום ראש הממשלה • ישראל מתגייסת 

עידן ארץ 10.10.2023
הרשתות החברתיות: ''מערב פרוע'' / צילום: Shutterstock

התפקיד הקריטי של הרשתות החברתיות: "זה מערב פרוע שמתפוצץ, לרע ולטוב"

כבר מהשעות הראשונות למלחמה, הרשתות תפסו נפח משמעותי בעדכוני המצב • המומחים מנתחים עבור גלובס איך עובד האלגוריתם, מהי "אפוקליפסת המידע", והאם נכון להשתמש במשפיענים כדי לקדם מסרים

נבו טרבלסי 09.10.2023
איך לשלב את העובדים במערך השיווק של החברה / איור: גיל ג'יבלי

המשפיענים החדשים: איך לשלב את העובדים במערך השיווק של החברה

שגרירי מותג הם כבר חלק בלתי נפרד מעולם השיווק, אך מדוע לא להיעזר בעובדים בדיוק לאותה מטרה? • החברה תשקיע במתן כלים והכשרות ותקבל בתמורה קידום אותנטי, ואילו העובדים הנבחרים יעשירו את הרזומה המקצועי ויחזקו את המותג הפרטי שלהם

שרון ישראל 19.09.2023
אייל באומל, נשיא yoola / צילום: כדיה לוי

בגיל 9 היא מרוויחה מיליון דולר בחודש. זה האיש שהפך אותה לאימפריה

הוא עומד בראש חברת yoola שמנהלת 3,000 ערוצי יוטיוב עם 10 מיליארד צפיות בחודש, הפך את לייק נסטיה בגיל 9 לאימפריה שמרוויחה מיליון דולר בחודש, ובקרוב יכניס לשוק הסיני את היוטיובר המוביל בעולם מיסטר ביסט • אייל באומל מיצב עצמו כאחד השמות הכי חמים בתעשיית יוצרי התוכן • ובקרוב ישיק מיזם עם כוכב "דברים מוזרים"

גלית חתן 31.08.2023
קית' לי (משמאל) ואלכסיס פרוסט ומנת הקית'דייה הוויראלית / צילום: Chipotle Mexican Grill - Inc באדיבות

"קבוצת מיקוד של מיליארד איש": כך שבויות חברות אמריקאיות בגחמות של טיקטוק

מענקיות אופנה, דרך חברות קוסמטיקה ועד לרשתות מזון - טיקטוק מכתיבה את הטרנדים עבור מותגים רבים בארה"ב וכבר הפכה ל"קבוצת מיקוד של מיליארד איש" • כך, במרדף אחר הצרכנים הצעירים, תהליכים של חודשים נדחסים לימים, וכולם חוששים למצמץ

The Wall Street Journal 01.08.2023
יהונתן בגס, סמנכ''ל שיווק, יפעת בקרת פרסום / צילום: שלומי יוסף

יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק ביפעת: "המשפיענים הם מעצמה"

בחברת יפעת פיתחו את מדד ה-MIV למדידת האפקטיביות של משפיענים, אשר מסייע למותגים לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלהם • בכנס MAD של גלובס שיתף יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בחברת יפעת, שגם בנקים, חברות תעופה ומשרדי ממשלה כבר עמוק בזירה הזו, ולא רחוק היום שגם הפוליטיקאים יצטרפו

גלית חתן 19.07.2023
דשבורד המשפיענים של יומנז / צילום: יח''צ

עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים

שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף

גלית חתן 18.05.2023
ערן ניזרי ויונתן עראמי, מייסדי לידרס / צילום: באדיבות לידרס

סוכנות הדיגיטל לידרס משיקה מערכת AI לזיהוי משפיענים ברחבי העולם

מדובר במערכת המזהה משפיענים באינסטגרם, בטיקטוק, יוטיוב, טוויץ' ובטוויטר; מנתחת את קהל העוקבים שלהם, את תחומי העניין, דמוגרפיה ופסיכוגרפיה; ומדרגת את המשפיענים לפי כמות המכירות שייצרו

גלית חתן 23.04.2023
טיקטוק / אילוסטרציה: Shutterstock
טיקטוק | ניתוח

ההדף של חרם אמריקאי על טיקטוק עשוי להגיע עד למשרדי הפרסום בישראל

בצל החשש מחשיפת פרטי משתמשים לממשל בבייג'ינג, ארה"ב מקשיחה את עמדותיה מול האפליקציה הסינית טיקטוק ומאיימת בחרם כולל • מי שהפכו לאחרונה לשחקן משמעותי בעימות הגאופוליטי הם המותגים, המפרסמים והמשפיענים • איך ישפיע חרם על החברות הישראליות?

אסף גלעד ונבו טרבלסי 19.03.2023
המשפיענית הטכנולוגית אלי ק. מילר עם פסל של דמותה בוושינגטון / צילום: מתוך לינקדאין

בלי להתפזר, בלי למכור ובלי לבנות על המנכ"ל: כך עובדים משפיעני ההייטק

שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי

ארז רז 08.03.2023

   12   

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2