ג'ונסון אנד ג'ונסון משלימה את הצעת הרכש לאומריקס: 98% נענו להצעה ב-25 דולר למניה במזומן

ההצעה גוזרת לחברה הישראלית תג מחיר של 438 מיליון דולר ; ג'ונסון אנד ג'ונסון: "העסקה תושלם בהקדם האפשרי"

ג'ונסון אנד ג'ונסון משלימה את הצעת הרכש לאומריקס . מהדיווח של יצרנית הדבק הביולוגי הישראלית עולה, כי 98% נענו להצעה ב-25 דולר למניה במזומן. מיזוגה של אומריקס הישראלית לתוך ג'ונסון אנד ג'ונסון יגדיל את קו המוצרים של את'יקון (Ethicon), חטיבת המוצרים הביולוגיים לניתוחים של החברה האמריקנית. לפני כשבועיים נודע כי הממונה על הגבלים עסקיים, רונית קן, אישרה את המכירה אף היא. לאחר השלמת הרכישה, אומריקס תשמש כיחידה מדווחת עצמאית תחת Ethicon.

ההצעה גוזרת לחברה הישראלית תג מחיר של 438 מיליון דולר. ג'ונסון אנד ג'ונסון מציעה 25 דולר לכל מניית אומריקס - המגלמת פרמיה של 0.01% ביחס לשער הנעילה של המניה הבוקר (ו') בנאסד"ק. עם פרסום העסקה גילמה המכירה המוצעת פרמיה של 18%. לאומריקס, כידוע, הסכם הפצה עם ג'ונסון אנד ג'ונסון מזה חמש שנים, דרכה היא מפיצה את מוצריה.

ג'ונסון אנד ג'ונסון ציינה כי "העסקה תושלם בהקדם האפשרי".אומריקס הוקמה בישראל על ידי טאוב ב-1994. החברה הונפקה בנאסד"ק באפריל 2006 לפי שווי של 143 מיליון דולר. מניות החברה נמנות על רשימת הגלובל מרקט של הנאסד"ק ונסחרות כעת לפי שווי-שוק כולל של 427.91 מיליון דולר, לאחר שאיבדו 28.1% מערכן מתחילת 2008. ברבעון השני דיווחה על מכירות של 19.2 מיליון דולר ורווחים של 3 מיליון דולר.

אומריקסאומריקס