רשת מבהירה למשרדי הפרסום ולחברות המדיה כי לא תקבל הצעות מחיר שהוצעו למפרסמים על-ידי המשרדים וחברות המדיה מבלי שקיבלו את אישורה קודם לכן. כך נודע ל"גלובס".
מדובר בזירת מאבק כמעט קבועה בין הפרסומאים לזכייניות ערוץ 2: במקרים מסוימים, חברות רכש מדיה ומשרדי פרסום הציעו למפרסמים הצעות עסקיות אותם ניתן לעשות מול רשת במסגרת מכרזי פרסום וכיו"ב, ללא תיאום או אישור של רשת.
בזכייניות הטלוויזיה המסחרית "מזכירים" אחת לכמה זמן לפרסומאים כי הן לא מוכנות לשלם את מחיר ה"מבצעים" של הפרסומאים למפרסמים וכי הם עובדים לפי תיאום מראש.
אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, כתב למשרדי הפרסום ולמפרסמים: "אני מבקש להבהיר בצורה ברורה! לא נקבל אף הצעת מחיר שהצעתם אם לא קיבלתם אישור כתוב וחתום על-ידי סמנכ"ל המכירות של רשת, תמי דירקטור. אם יהיו מקרים כאלה, לא נכבד ולא נשבץ את התשדירים בלוח השידורים של רשת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.