מותג הקולינריה קנור משיק סדרת מרקים חדשה. השקת המרקים תלווה בקמפיין בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל, שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.
4 המרקים החדשים מצטרפים לסדרת המרקים העשירים תחת המותג, המונה 12 מוצרים.
4 המרקים החדשים הינם מהסוג העשיר וכוללים מרק עדשים, מרק עגבניות עם ירקות ואורז, מרק גריסים עם ירקות ומרק פטריות על בסיס שמנת חלבית.
על-פי נתונים של נילסן (נתח שוק כספי) לחודש נובמבר, קטגוריית המרקים הנמסים נאמדת ב-80 מיליון שקל. נתחי השוק בקטגוריה כולה הם: קנור 68.8%, אסם 25.5%, שופרסל 4.7% וויטה שמחזיקה באחוז אחד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.