קנור משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין לסדרת מרקים חדשה

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ; 4 המרקים החדשים מצטרפים לסדרת המרקים העשירים תחת המותג, המונה 12 מוצרים

מותג הקולינריה קנור משיק סדרת מרקים חדשה. השקת המרקים תלווה בקמפיין בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל, שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.

4 המרקים החדשים מצטרפים לסדרת המרקים העשירים תחת המותג, המונה 12 מוצרים.

4 המרקים החדשים הינם מהסוג העשיר וכוללים מרק עדשים, מרק עגבניות עם ירקות ואורז, מרק גריסים עם ירקות ומרק פטריות על בסיס שמנת חלבית.

על-פי נתונים של נילסן (נתח שוק כספי) לחודש נובמבר, קטגוריית המרקים הנמסים נאמדת ב-80 מיליון שקל. נתחי השוק בקטגוריה כולה הם: קנור 68.8%, אסם 25.5%, שופרסל 4.7% וויטה שמחזיקה באחוז אחד.