חברת סידס, בשיתוף עם הסינמה סיטי, משיקה חנות קונספט למותג הסוכריות "ג'לי בלי" (JellyBelly) - סוכריית הג'לי המקורית מארה"ב, בהשקעה כוללת של כ-250 אלף שקל.
מהחברה נמסר כי סידס תבחן מקומות אסטרטגיים לפתיחת חנויות נוספות למותג. חברת המיתוג הקמעונאי אידאה (idea) מיתגה את החנות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.