הטכנולוגיה הזו כבר קיימת באצטדיונים ואולמות ספורט בגרמניה ובאיטליה, אבל עכשיו הופכת קבוצת ה-NBA מיאמי היט למועדון הספורט הראשון בארה"ב שיתקין מסך ענק מחוץ לאולם שלו במטרה לשדר בו פרסומות שונות.
לפי התוכנית, שפרטיה מפורטים ב"ספורט ביזנס ג'ורנל", המסך שייבנה בעלות מוערכת של 700 אלף דולר ישדר 24 שעות ביממה. בזמן משחקים או אירועים ב"אמריקן איירליינס ארנה", רף המחיר אותו יאלצו לשלם המפרסמים יעלה משמעותית. אגב, המסך אמור להיות חסין מכל פגעי מזג האוויר ולהיכנס לשימוש עוד העונה.
קבוצה אחרת מפלורידה, אורלנדו מג'יק, שוקלת גם היא להשתמש בטכנולוגיה דומה. ראשיה מעוניינים לקחת את הפרוייקט צעד אחד קדימה ולבנות מסך משוכלל וגדול יותר בעלות של 2 מיליון דולר. בחודש מרץ הקרב, אז תושלם בניית המסך באולם של ההיט, יגיעו מנהלי המג'יק לבדוק את המוצר המוגמר שיותקן במיאמי.
הירשם לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.