הרייטינג חוזר לשגרה: "ארץ נהדרת" בראש הטבלה השבועית עם 28.3%

"הישרדות" של ערוץ 10 לא הצליחה להתברג לעשירייה הפותחת: התוכנית ששודרה ביום רביעי התמקמה במקום ה-11 עם רייטינג של 19.9%, והתוכנית ששודרה במוצ"ש רשמה רייטינג של 18.5%

אחרי שבוע של היעדרות מהמסך חוזרת "ארץ נהדרת" של קשת לראש טבלת התוכניות המובילות, עם רייטינג ממוצע של 32.7% בקרב משקי-בית יהודיים ו-753 אלף צופים פרטיים. במקום השני "מונית הכסף", עם רייטינג של 28.3% בקרב משקי-בית יהודיים.

גם השבוע תוכניות האקטואליה תופסות נתח משמעותי בטבלת התוכניות המובילות. אולם השבוע ניסו כל זכייניות הטלוויזיה המסחרית לחזור ללוח שידורים רגיל ככל האפשר, מה שאפשר לקשת להכניס לטבלה 4 תוכניות ורשת הכניסה 3 תוכניות. חברת החדשות של ערוץ 2 מיוצגת בטבלה עם 3 תוכניות, כשהבולטת שבהן היא מהדורת אמצע השבוע עם רייטינג ממוצע של 24.3% בקרב משקי-בית יהודיים.

"הישרדות" בערוץ 10 לא הצליחה להתברג לעשירייה הפותחת: התוכנית ששודרה ביום רביעי התמקמה במקום ה-11 עם רייטינג של 19.9%, והתוכנית ששודרה אמש (מוצ"ש) רשמה רייטינג של 18.5%, גידול של כ-30% יחסית לרייטינג שקיבלו פרקי ההדחה של "הישרדות" ששודרו עד כה בימי שישי, מה שמלמד שההחלטה להעביר את התוכנית לשבת היתה נכונה.

במלחמה על מוצ"ש, עברה אמש "הישרדות" את "שבוע סוף" של רשת, עם רייטינג של 17.5%, רייטינג הנמוך בעשרות אחוזים מהרייטינג שרשמה התוכנית בשבועות הקודמים.