קרן קיי מונתה למנהלת הקריאייטיב של גלר-נסיס

שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי ; במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל ; המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל

קרן קיי, ששימשה כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי, תשמש כמנהלת קריאייטיב ראשית של גלר-נסיס. בכך סוגרת קיי מעגל: קיי עברה מגלר-נסיס לפובליסיס-אריאלי לפני כחצי שנה (עם מינויה של אורלי ראובני למנכ"ל בפועל של המשרד.

במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל, שכוללת את משרדי הפרסום גלר-נסיס, פובליסיס-אריאלי והחברות סופר פוש ואידיאולוג'יק.

קיי החלה את דרכה בקשר בראל (כיום מקאן-אריקסון), משם עברה לרבן גולני ואח"כ עזבה לתקופה את ענף הפרסום לטובת תפקיד מנהלת מחלקת הפרומו בערוץ 10. בהמשך היא חזרה למקאן אריקסון כמנהלת קריאטיב ומשם עברה לגלר-נסיס, שם שמשה כמנהלת הקריאייטיב בשלוש השנים האחרונות.

בחודשים האחרונים החלה קבוצת פובליסיס העולמית - בעלת השליטה באריאלי - בשורת צעדים שמטרתם חיזוק הקבוצה בישראל ככלל, וייצוב משרד הדגל שלה, אריאלי, בפרט. הצעד המרכזי שנקטה פובליסיס היה הצהרה על הקמת חברת ניהול בשם "פובליסיס גרופ", שמנוהלת על ידי יאיר גלר ומשה נסיס - מבעלי גלר-נסיס - כיו"רים משותפים. בחברה יישבו מנהלי כל החברות בהן יש לסוכנות פובליסיס העולמית מניות: ואריאלי; וכן פרופסור חיים בן-שחר, המחזיק 5% ממניות המשרד ומשמש יועץ לסוכנות העולמית.