סרגון חתמה על חוזה המשך בהיקף 3.5 מיליון דולר באסיה

החוזה הוא עם ספקית תקשורת סלולרית מובילה באזור הודו-סין ; חלק מההכנסות בגינו הוכרו כבר ברבעון הרביעי של 2008

סרגון ממשיכה להרחיב את פעילותה ביבשת אסיה, ומודיעה היום על חוזה המשך בהיקף של 3.5 מיליון דולר. החוזה נחתם עם ספקית תקשורת סלולרית ששמה לא פורסם, אך נכתב שהיא "אחת המובילות באזור הודו-סין". חלק מההכנסות מהעסקה הוכרו במהלך הרבעון הרביעי של 2008, שסרגון תפרסם את תוצאותיו ב-4 בפברואר.

סרגון מספקת פתרונות תקשורת אלחוטיים בקיבולת גבוהה, שמיועדים לספקיות תקשורת ולארגונים. חוזה ההמשך מגיע לאחר התקנה קודמת של פתרונות סרגון (FibeAir) אצל הספקית האסייתית, תמורת סכום זהה, מוקדם יותר ב-2008.

"אנו שמחים מאוד לראות עסקת המשך גדולה מסוג זה, מצד ספקית תקשורת מובילה באסיה", אומר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "הפתרונות המתקדמים שלנו לתקשורת אלחוטית בקצבים גבוהים קובעים רף חדש בתחום ניצולת תדרים, ומציעים תמיכה שאין דומה לה בהתרחבות עתידית של הרשת ובשדרוג הקצבים. עובדה זו מאפשרת ללקוחותינו להיענות לדרישה הגוברת לפס רחב בתקשורת אלחוטית, ומאפשרת החזר מהיר יותר על ההשקעה בתשתיות", הוסיף פלטי.

אתמול פורסמה סקירה של האנליסט ניר עמיקם ממגדל שוקי הון על סרגון, בה הוא מעריך כי רווחיות החברה תשתפר ברבעון הרביעי, לאחר רבעון שלישי חלש, וזאת בשל ירידה בחלקם היחסי של לקוחות ה-OEM. עמיקם סבור שהצמיחה במדינות המתפתחות נמשכת למרות המשבר, והצלחה של סרגון במדינות אלה תתמוך בהמשך צמיחתה גם בשנה קשה כמו 2009.

סרגון נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 213 מיליון דולר.