ברצלונה חתמה על הסכם חסות חדש עם תאגיד התקשורת Etisalat, שבסיסו באיחוד האמירויות. הצדדים חתמו על חוזה ל-4 שנים, בשווי כולל של 12 מיליון אירו.
מוליכת הליגה הספרדית מעוניינת להגדיל את החשיפה העולמית שלה בעזרת Etisalat, שלה 74 מיליון לקוחות ב-18 מדינות שונות במזרח התיכון ובאסיה.
לפי דו"ח "ליגת הכסף" האחרון של פירמת רואי החשבון דלויט, בארסה הכניסה בעונת 2007/08 מעל 100 מיליון אירו מספונסרים, שיווק והסכמים מסחריים שונים. ברצלונה היא הקבוצה השלישית הכי מכניסה בעולם מפרסום (אחרי ריאל מדריד ובאיירן מינכן), וזאת למרות שהמועדון הקטאלוני כלל לא מכניס כסף מספונסרית חולצה.
את כל הדיווחים הכלכליים על הקבוצות הגדולות באירופה תוכלו לקרוא אם תירשמו בחינם לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.