סלקום מסכמת שנת שיא: ההכנסות לשנת 2008 צמחו ב-6.1% והסתכמו ב-6.417 מיליארד שקל. סך ההכנסות משירותים גדל בכ-4.7% והסתכם ב-5.672 מיליארד שקל.
ההכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף (כולל SMS) גדלו בכ-37% ועלו ל-11.9% מסך ההכנסות משירותים.
ה-EBITDA שהוא רווח תפעולי לפני פחת והפחתות עלה ב-14% והסתכם ב-2.406 מיליון שקל.
הרווח התפעולי גדל ב-26.4% והסתכם ב-1.684 מיליארד שקל כשבשורה התחתונה, הרווח הנקי עלה ב-12.6% והסתכם ב-985 מיליון שקל.
החברה רשמה ב-2008 עלייה של 114 אלף מנויים כשמספר המנויים הכולל של החברה בסוף 2008 עמד על כ-3.187 מיליון מנויים.
מספר המנויים לרשת הדור השלישי גדלה בכ-312 אלף מנויים ועומדת בסוף 2008 על כ- 731 אלף מנויים.
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד לרבעון הרביעי בסך של 2.75 שקל למניה, המביא את הדיבידנד המצטבר המחולק בגין שנת 2008 ל- 1.1 מיליארד שקל המהווים 11.23 שקל למניה.
סך ההכנסות משירותים ברבעון הרביעי גדל בכ-2.9% והסתכם ב-1,424 מיליון שקל. ההכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף (כולל SMS) גדלו ב-42.2% ועלו ל-13.5% מסך ההכנסות משירותים. הכנסות החברה (כולל מכר ציוד קצה) ירדו ב-0.8% והסתכמו ב-1.572 מיליארד שקל ברבעון שנבע לדברי החברה מהשפעת העונתיות ומהירידה במכר ציוד הקצה ברבעון.
ה-EBITDA גדל ב-17.9% והסתכם ב-566 מיליון שקל ברבעון הרביעי כששיעור ה-EBITDA מסך ההכנסות עלה ל- 36% לעומת 30.3% ברבעון המקביל. בשורת הרווח התפעולי רשמה החברה גידול של 39.4% ל- 389 מיליון שקל.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי גדל ב-32.1% והסתכם ב-243 מיליון שקל ברבעון הרביעי. מצבת המנויים גדלה ברבעון הרביעי בכ-30 אלף מנויים, כמחציתם מנויי post-paid
מצבת מנויי הדור השלישי גדלה ברבעון הרביעי בכ-52 אלף מנויים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.