למרות שכל 8 הקבוצות הבטיחו את העפלתן לשלב ההצלבה של היורוליג מחזור אחד לפני סיום שלב הטופ-16, הרי שמבחינת עניין לצופים יכולים ראשי היורוליג להיות מרוצים. 346,245 צופים חזו ב-48 המשחקים בשלב הטופ-16 - ממוצע של 7,213 צופים למשחק.
מדובר בעלייה של 25% לעומת ממוצע הקהל בשלב הראשון. מי שהביאה הכי הרבה צופים בשלב הטופ-16 היא פרטיזן בלגרד, עם ממוצע של 12,150 למשחק, בזכות העובדה שהעבירה את המשחק האחרון מול פנאתינייקוס מאולם "פיוניר" לאולם העירוני הענק אליו הגיעו 22,567 צופים. פנאתינייקוס הביאה בממוצע 11 אלף צופים לשלב הטופ-16, עליה של 13% לעומת השלב המוקדם.
מכבי ת"א מדורגת במקום השלישי עם 10,833 צופים בשלב הטופ-16. הכדורסל האיטלקי נתן דוגמה לשפל הגדול בו הוא נמצא מבחינת עניין: שלוש הנציגות האיטלקיות בטופ-16 - מילאנו, רומא וסיינה - הביאו בממוצע 3,980 צופים למשחק. מבין 16 הקבוצות בטופ-16, אלופת אירופה צסק"א מדורגת במקום הראשון מבחינת ממוצע קהל עם 3,900 צופים למשחק בלבד.
אגב, המפעל השני של יול"ב, היורוקאפ שבו שיחקו השנה בני השרון והפועל ירושלים, לא מצליח להתרומם. בשלב הטופ-16 של המפעל ממוצע הקהל עומד על 3,000 צופים למשחק בלבד.
הירשם עכשיו לניוזלטר והתראות ספורט וקבל ישירות לתיבת המייל שלך את כל העדכונים של גלובס מהכדורסל האירופאי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.