טרה משיקה מחדש את המותג משק צוריאל

תשקיע במהלך 2 מיליון שקל ; המשנה למנכ"ל טרה, הראל חייקין: "אנו מקווים לרשום בעקבות המהלך צמיחה דו-ספרתית במכירות"

שנה וחצי לאחר הרכישה, חברת טרה משיקה מחדש את המותג משק צוריאל בהשקעה של 2 מיליון שקל. במסגרת ההשקה הוחלפו גם אריזות המוצרים.

"הקונוטציה של משק צוריאל היא יהודה ושומרון, והאסטרטגיה החדשה היא לחבר את המחלבה לגליל תחת הסיסמה 'טעימה מהגליל'. השוק פועל באסטרטגיות שונות של מקומות יותר אוריינטליים כמו יוון והבלקן, והדגש שלנו הוא על היותנו מחלבה ישראלית", מסביר המשנה למנכ"ל טרה, הראל חייקין.

טרה רכשה את משק צוריאל בנובמבר 2007 תמורת כ-5 מיליון שקל. משק צוריאל פועלת בתחום מוצרי העיזים (חלב, יוגורט וגבינות), גבינות בולגרית וצפתית מבקר וכבשים, וכן בתחום מוצרי הסויה. מחזור המכירות השנתי של החברה עומד על כ-60 מיליון שקל בשנה.

בימים הקרובים תחל משק צוריאל בשיווק חלב עיזים באריזות של ליטר מתוך מטרה להגדיל את המכירות. המחיר הממוצע לליטר חלב עיזים שעמד על כ-24 שקל הוזל ויעמוד על 15 שקל בלבד.

"אנחנו מקווים לרשום בעקבות המהלך הכולל צמיחה דו-ספרתית במכירות", אומר חייקין.