"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time

העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע

כבוד לענף הפרסום הישראלי: הבוקר (א') בישרה רשת הפרסום העולמית Y&R על זכייתו של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R אינטראקטיב בתחרות "רעיון השנה של Y&R". תחרות "רעיון השנה" של סוכנות הפרסום העולמית Y&R, בחנה הישגים קריאטיביים פורצי דרך, ונערכה בין כל 184 המשרדים של הרשת בכל העולם. מאות עבודות בכל תחומי הפרסום: טלוויזיה, שילוט, מודעות ואינטרנט הוגשו לשיפוטו של בורד הקריאטיב העולמי, ובראשו מנהל הקריאייטיב הראשי של הרשת, טוני גריינג'ר.

כזכור, Y&R אינטראקטיב זכה באחרונה בפרס היוקרתי "אריה הזהב", בפסטיבל קאן האחרון, על פרוייקט הדממת האינטרנט להעלאת המודעות לחייל החטוף גלעד שליט.

כאמור, המקום הראשון ניתן למשרד הישראלי עבור עבודת אינטראקטיב שנעשתה בעבור orange time, פורטל הבידור החדש של orange.

הפרויקט הזוכה השתמש בתובנה שכאשר מכבים את האורות בקולנוע זה הסימן שמכניס את הצופה לאווירת בית קולנוע. העבודה הזוכה השתמשה באלמנט זה, כאשר המיניסייט נפתח רק כאשר הגולש מכבה את האור בחדרו, בדיוק כמו בקולנוע. המיניסייט עושה שימוש בטכנולוגיה חדשנית, המבוססת על מצלמת הרשת אשר מנתחת את עוצמות האור השונות. לאחר הפעלת האתר, לחיצה על הטריילרים מפנה את הגולש לצפייה בסרט המלא בפורטל orange time.

לצפייה בסרט המתאר את העבודה לחצו על הלינק המצורף: http://www.youtube.com/watch?v-W9E8egDYxJs

פורטל Orange time הושק בדצמבר שעבר, ובעקבותיו נרשמה עלייה דרמטית בכניסות לאתר orange.

טוני גריינג'ר, מנהל הקריאיטיב הראשי של רשת Y&R, שאך אמר בהודיעו על הזכייה: "אם טרם ראיתם את העבודה - מהרו לחפש אותה, זה להיט של ממש".

מבין יוצרי העבודה בחברת Y&R אינטראקטיב, נבחרו שניים - רועי כהן ודימה פת - לפרס מיוחד: נסיעה לפסטיבל קאן בהזמנתם האישית של היימיש מקלינן, יו"ר Y&R; וטוני גריינג'ר, מנהל הקריאטיב העולמי; ויהיו אורחי הכבוד שלהם לאורך כל הפסטיבל.

גדעון עמיחי, מנהל קריאיטיב ראשי בשלמור-אבנון-עמיחי: "זו גאווה ענקית כאשר עבודה שלנו נבחרת לרעיון השנה בעולם. חדשנות וטכנולוגיה הם המפתח ליצירת קריאייטיב פורץ דרך".

ערן גפן, יו"ר Y&R אינטראקטיב: "באחרונה פורסמו דיבורי הלקאה עצמית על מחסור בקריאייטיב באינטרנט הישראלי, הזכייה הזו מוכיחה ההפך. ישראל היא בשפיץ העולמי מבחינה קריאטיבית וטכנולוגית".