סוני-אריקסון והאצ'יסון משיקות שיתוף-פעולה עם פייסבוק

האפליקציה משווקת באופן ראשוני בדגם ה-C510 בפרטנר, ומאפשרת למשתמש להתעדכן באופן מיידי על המתחולל ברשת החברתית שלו באמצעות עדכונים זורמים ואפשרות להתכתבות עם החברים

יצרנית הטלפונים הסלולריים סוני-אריקסון החלה לשתף פעולה עם הרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק, לשימוש באפליקציה המחברת את משתמשי הטלפונים שלה לרשת החברתית. שיתוף-הפעולה, שנעשה באמצעות החברה-האם של פרטנר, האצ'יסון, מציג כנראה לראשונה, אפליקציה המציפה את פייסבוק לעמוד הבית של טלפון סלולרי.

האפליקציה משווקת באופן ראשוני בדגם ה-C510 בפרטנר, ומאפשרת למשתמש להתעדכן באופן מיידי על המתחולל ברשת החברתית שלו, באמצעות עדכונים זורמים ואפשרות להתכתבות עם החברים. עד היום שירותי פייסבוק התאפשרו בטלפונים דרך אתר האינטרנט הסלולרי של החברה או באמצעות יישומי צד שלישי, כמו של חברת פרינג. אולם אף יצרן טלפונים בישראל לא הציף את השירות לחזית המכשיר.

לדברי מיקי ברקן, מנכ"ל ברס-אלקטרה, יבואנית סוני-אריקסון לישראל, "הרעיון הוא לבדל את הטלפונים עם עולם הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק או כמו אפליקציית YouTube, המאפשרת למשתמשים לעלות סרטונים ישירות מהטלפון לאינטרנט".

עד היום, סוני-אריקסון ניסתה לבדל את עצמה בעולם המוזיקה, באמצעות מותג "ווקמן" וגם בעולם הצילום דרך מותג ה"סייבר שוט". שני מותגים שמגיעים מהחברה-האם סוני. בשני העולמות האלו סוני-אריקסון זכתה להצלחה, והיתה הראשונה שמיקדה את מכשיריה בעולם המוזיקה.

"אנחנו רוצים לשפר את חוויית ההודעות בטלפונים שלנו", אומר ברקן. "השימוש בהודעות SMS עולה כל הזמן, מכיוון שאנשים לא מודעים למחיר של שליחת הודעה, בעוד שהם מודעים למחיר שיחה. לכן, הם מרגישים חופשיים לשלוח הודעות. אנחנו מתכוונים לשפר את צורת ההתכתבות ב-SMS במכשירים שלנו על-ידי ממשק של הודעות משורשרות כמו במסנג'ר", מוסיף ברקן.