מתברר שרשתות חברתיות יכולות להיות מועילות גם עבור גופי שלטון החוק שלא תמיד מוגדרים כ"ידידותיים".
ה-FBI בארה"ב מדווח כי הצטרף לפייסבוק, לטוויטר וליוטיוב. הסוכנות מדווחת כי ניתן יהיה לקבל עדכונים בזמן אמת, לצפות בסרטונים הרלוונטיים ואף לקרוא על הצעות עבודה.
נכון לזמן כתיבת הידיעה ישנם כ-5,590 עוקבים אחרי הסוכנות בטוויטר וישנם כ-1,450 מעריצים לרשת בפייסבוק.
הסוכנות מציעה גם אפליקציות לטלפונים ניידים ואף מציעה לבעלי אתרים לשלב באתרם נתונים מאתר ה-FBI.
עוד מודיע הסוכנות כי היא עורכת כעת ניסיון ליצור עמדות ב"סקנד לייף" בהן יוצגו עשרת המבוקשים המובילים ותהיה אופציה ליצור קשר עם סוכני ה-FBI.
ה-USER בפייסבוק: http://www.facebook.com/FBI, בטוויטר: FBIPressOffice@ והכתובת ביוטיוב - http://www.youtube.com/fbidotgov.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.