תוכנית התעודה "האם כולם בוגדים" גברה על תוכניות הריאליטי והבידור בשבוע החולף

"המרוץ למיליון" גבר על "הישרדות" ■ תחרות האירוויזיון ששודרה אמש בערוץ 1, וזיכתה את ישראל במקום ה-16 בלבד, רשמה רייטינג ממוצע של 18%

תוכנית התעודה "האם כולם בוגדים" הצליחה לגבור על תוכניות הריאליטי והבידור בשבוע החולף. התוכנית של קשת ששודרה ביום ראשון האחרון רשמה רייטינג ממוצע של 25.4% בקרב משקי-בית יהודיים. במקום השני נמצאת התוכנית "ארץ נהדרת - אחד אחד" של קשת עם רייטינג ממוצע של 20.8%.

המקום השלישי בטבלה שייך ל"מרוץ למיליון" של רשת, שרשמה רייטינג ממוצע של % 20.4. המקום הרביעי שייך גם הוא לתוכנית ריאליטי, "הישרדות" של ערוץ 10, שבשבוע הבא תגיע לסיומה. "הישרדות" רשמה ביום שבת האחרון ממוצע של 19.6% בקרב משקי-בית יהודיים.

במקום החמישי בטבלה מדורגת "עובדה" עם רייטינג ממוצע של 19.3%, ובמקום השישי "שבוע סוף" של רשת, שרשמה בתוכנית הראשונה לעונתה השנייה רייטינג ממוצע של 19% בקרב משקי-בית יהודיים. הרייטינג של "שבוע סוף" הצליח להגדיל את הרייטינג של הרצועה ביום שישי בשיעור של כ-20%.

תחרות האירוויזיון ששודרה אמש בערוץ 1, וזיכתה את ישראל במקום ה-16 בלבד, רשמה רייטינג ממוצע של 18%.

בסך-הכל מיוצגת קשת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע עם 3 תוכניות, זאת לעומת 2 תוכניות לרשת, 2 תוכניות לערוץ 10, תוכנית אחת לערוץ 1 ו-2 תוכניות לחברת החדשות של ערוץ 2, כאשר הבולטת שבהן היא מהדורת אמצע השבוע שרשמה ממוצע של 17.9% במהלך השבוע החולף, זאת לעומת ממוצע של 9.9% לחדשות ערוץ 10 של אמצע השבוע.

רייטינג