שירלי בוגנים תוביל קמפיין לאופנת הנעליים LOREN לקיץ 2009, עבור סכום מוערך של 20 אלף דולר.
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יכלול בין השאר גם שקופית חסות בטלוויזיה.
נעלי LOREN משווקות בכ-150 חנויות ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה מתוכננת פתיחת סניפים עצמאיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.