התזרים התפעולי הנקי של גזית גלוב זינק פי 3.14 ל-163 מיליון שקל; הרווח הנקי - 267 מיליון שקל

ההכנסות גדלו ב-7% ל-1.12 מיליארד שקל, וההכנסות מדמי-שכירות ב-9% ■ החברה תחלק דיבידנד בשיעור 36 אגורות למניה ב-6 ביולי ■ התוצאות כוללות את איחוד תוצאותיה של קרן הריט ההולנדית DIM ואת ההפסד היחסי של אטריום

גזית גלוב , חברת הנדל"ן הציבורית השנייה בגודלה בישראל לפי שווי-שוק, פרסמה את דו"חותיה הכספיים, התזרים התפעולי הנקי (FFO) של גזית גלוב, מדד הרווחיות המועדף על החברה זינק פי 3.14 ל-163 מיליון שקל.הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות הרוב של החברה עצמו גדל ב-18%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ל-267 מיליון שקל. ברבעון הקודם דיווחה גזית גלוב על הפסד בשורה התחתונה, שהביא את ההפסד השנתי ב-2008 כולה ל-1.08 מיליארד שקל.

ההכנסות גדלו ב-7% ל-1.12 מיליארד שקל, וההכנסות מדמי-שכירות (ה-NOI) צמחו ב-9%. החברה תחלק דיבידנד בשיעור 36 אגורות למניה ב-6 ביולי.ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות הרוב עמד בסוף הרבעון הראשון על 4 מיליארד שקל, 32 שקל למניה. לשם השוואה, שער הפתיחה של המניה הבוקר עם תחילת המסחר בבורסה בתל-אביב נמוך ב-36.9% מרמה זו.

לגזית גלוב שורה של חברות בנות שחלקן נסחרות בבורסות שונות ברחבי העולם: קרן הריט האמריקנית Equity 1 , החברה הפינית סיטיקון , החברה הקנדית First Realty Capital (FCR ), ועוד. התוצאות כוללות את איחוד תוצאותיה של קרן הריט ההולנדית DIM VASTGOED (סימול: DIMVA.AS בבורסת היורונקסט באמסטרדם) ואת ההפסד היחסי של אטריום הווינאית.

במהלך הרבעון הגדילה Equity 1 את אחזקתה ביחידות ההשתתפות של DIM לשיעור של 74.6% וכן רכשה 9.6% ממניות רמקו-גרשנסון (סימול: RPT). במקביל, החברה הקנדית FCR הגדילה אחזקתה ב-Allied Properties וכעת מחזיקה ב-11% ממניותיה.

נכון לסוף מארס, לגזית גלוב יתרות נזילות וקווי אשראי מאושרים בלתי מנוצלים בהיקף של כ-5.1 מיליארד שקל. לאטריום ההפסדית, אגב, בנוסף, לאטריום ההפסדית, אגב, יתרות מזומנים בסך של כ-1.05 מיליארד אירו.

גזית גלובגזית גלוב